San Martin Only

14 likes

17 likes

Het enige horloge dat deze week om m’n post is geweest.

11 likes

18 likes

Nog een Black Friday aankoop die ik nog niet gedeeld heb.
San Martin schopt de horloge wereld tegen de schenen en met dit model volg ik die richting. Het is namelijk mijn favoriete bad en slaap horloge. Op het moment is hij zelfs mee naar het werk. Geen klant stoot ik met dit apparaat voor de borst, ieders ego blijft ongeschonden.

Kwa draag comfort subliem, ik heb geen horloge met stalen band wat zo goed om mijn pols zit. Dat is puur toeval uiteraard.

11 likes

Het gaat van kwaad naar erger met mijn SN019… Wou er net de bezel afhalen, kwam het glas er ook mee af… Tevens heb ik een soort ‘ring’ gebroken waardoor de bezel nu unidirectioneel draait én niet meer klikt…

Ik ga dit klusje dus best uitbesteden… :stuck_out_tongue: Kan iemand een (of meerdere) forumleden aanraden die dit zouden willen oplossen? Is natuurlijk geen Seiko, maar moet volgens mij wel iemand te vinden zijn (ik heb een aantal namen in gedachten, maar tag niemand hier bewust)

Zeer mooi ding, één van de weinige modellen die er ook zonder logo goed uit zien.

Vandaag binnengekomen

14 likes

18 likes

Klein maar fijn :ok_hand:t2::sunglasses:

12 likes

14 likes

Ik zat bij de San Martin store te kijken en zag daar deze tussen zitten…
Zijn dit de echte prijzen (staat er wel bij maarehh)
Of zitten hier tikfouten bij??
Is nogal behoorlijk aan de prijs…??

Dat is meer dan 3x de normale prijs, dan kan je beter hier boodschappen doen:

2 likes

Ik vond die prijzen al belachelijk hoog :joy:

5 likes

Door een sympathiek aanbod van een forumlid in het bezit gekomen van een SN052 Panda.
Wilde deze graag eens proberen.

Zoals velen hiervoor mij tot de conclusie gekomen dat de prijs/kwaliteit verhouding buitengewoon goed is.

Handwinder Seagull ST1901, geschroefde pushers, ceramische bezel, geschroefde schakels, milled sluiting, saffier met AR coating, C3 green luminous binnen een mooie 40/41 mm case.
Het is niet niks…, zeer tevreden, ook met het polijst werk.

19 likes

Nice! Mooie foto’s ook!

1 like

15 likes

8 likes

9 likes