San Martin SN0007-G

Deze San Martin SN0007-G, een hommage aan de welbekende 62MAS, mag het huis verlaten. Echt een heel mooi horloge, maar ivm een nieuwe aankoop zal er een horloge het huis moeten verlaten.

Het horloge loopt als een zonnetje en ziet er nagenoeg nieuw uit. Wordt verkocht op de originele stalen band, op maat voor mijn 18cm pols (zie ook foto), micro-adjustment op de ruimste stand. Helaas heb ik geen extra schakels meer, alles afgezocht maar kan ze niet meer vinden. Mocht ik ze later nog tegenkomen dan stuur ik ze uiteraard graag na aan de toekomstige koper.

Nieuwprijs was ca. 180 euro + 50 euro invoerkosten. Mocht je een 62MAS hommage zoeken, bespaar je de ellende van de douane, die heb ik alvast voor je afgehandeld :wink:

Merk en model: San Martin SN0007-G
Afmetingen: 39mm kast, 20mm bandaanzet
Leeftijd: Augustus 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Augustus 2025
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos, tooltje, tag, maar geen extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: Kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): In zeer goede staat, zeer weinig gedragen
Soort uurwerk en kaliber: NH35
Vraagprijs: 170,00 euro exclusief verzending PostNL binnen Nederland.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

Een up voor deze geslaagde hommage en tevens met goed nieuws: de extra schakels zijn gevonden. De band kan dus op volle lengte gemaakt worden

1 like