San Martin SN0054-G

Deze solide San Martin GMT, een hommage aan de welbekende BB Pro, mag het huis verlaten. Echt een heel mooi horloge, maar een zilveren bezel blijkt toch niet mijn ding. Na aankoop in juni slechts sporadisch gedragen.

De vorige eigenaar heeft de originele sluiting direct vervangen voor een originele SM sluiting met snelverstelling. Ideaal dus, de originele sluiting komt uiteraard mee met de set. En het is een full set met omdoos, groene box, kaartjes en alle schakels.

Merk en model: San Martin SN0054-G
Afmetingen: 39mm kast, 20mm bandaanzet
Leeftijd: Mei 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Juni 2025
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, zie foto’s. Inclusief extra stalen sluiting (ongedragen)
Verzendkosten of afgehaald: Kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): In zeer goede staat. Weinig gedragen, maar wel de onvermijdelijke sporen op de sluiting.
Soort uurwerk en kaliber: NH34 GMT
Vraagprijs: 175,00 euro exclusief verzending PostNL binnen Nederland.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Even opnieuw onder de aandacht. Prijs is niet in beton gegoten, sta open voor een net voorstel

2 likes