San Martin SN0054 GMT

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop:

Deze San Martin SN0054 GMT. Betrouwbaar en robuust NH34 uurwerk er in, heb het horloge gisteren binnen gekregen, maar helaas de zwarte plaat (Ik had de witte besteld), retourneren die kant op, heb ik weinig vertrouwen in, dus kijken of hij hier een nieuwe eigenaar kan vinden. Naast de originele sluiting, heb ik de sluiting met snelverstelling mee besteld en zit nu op de band gemonteerd.

Merk en model: San Martin SN0054 GMT
Diameter: 39mm
Leeftijd: Mei 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mei 2025
Factuur en/of certificaat: Aankoopbewijs
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet, met de extra “on the fly adjust” vouwsluiting.
Verzendkosten of afgehaald: Kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): Op maat gemaakt en een uurtje gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: NH34 GMT
Vraagprijs: €250,- (Zelf €237,- + €71,- import betaald).

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes

Up! Er is nog een fitted rubberen band onderweg voor deze, die krijg je er bij.

Vrijdag pas weer thuis ivm een reis voor werk, dus eerder dan dat kan ik hem niet versturen.

Up! En down naar €249,- inclusief aangetekende verzending!