San Martin Subbie "Homage" band opties

Hi Allemaal,

voor degene die zichzelf niet meteen omkeren in hun graf bij het zien van een submariner “homage” van San Martin en er zelf wellicht eentje hebben. Vroeg ik me af of een everest rubber band of andere fitted rubber band voor een sub ook past op de San Martin?

Ik wil die look namelijk graag uitproberen.

mvg
Sebastiaan

Ik denk een Tropic, mits je de vintage look je aanspreekt.

Anders een aan de kast aansluitende band.

Dit is een Zealande, maar er zijn ook opties die qua budget beter bij je horloge passen.

Geen zorgen, die lezen hier niet mee.

Ik lees je vraag nu pas goed :roll_eyes: Volgens mij past het wel, maar ik zou het eerst met iets als dit proberen voor de zekerheid: https://m.nl.aliexpress.com/item/4000094650125.html?_randl_currency=EUR&_randl_shipto=NL&src=google&albch=shopping&acnt=494-037-6276&isdl=y&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Gploogle_7_shopping&aff_atform=google&aff_short_key=UneMJZVf&&albagn=888888&albcp=1706100219&albag=73428776544&trgt=743612850874&crea=nl4000094650125&netw=u&device=m&albpg=743612850874&albpd=nl4000094650125&gclid=CjwKCAjwq_D7BRADEiwAVMDdHuiEpmw-L0VR_wT3iAje4xJkR42UrR_VMXFCOFLrHJlrcxgoJjN44hoCjp0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

1 like

Ja precies. Zoiets had ik al besteld om te kijken hoe en wat.

Maar vroeg me af of er mensen waren die dit reeds geprobeerd hadden (lijkt me toch aannemelijk).

Ik heb wel eens een everest band op een parnis gmt gepropt. Dat ging op zich wel.

Had veel meer moeite met zo’n skere ali band op een parnis krijgen.

Ongelofelijk eigenlijk dat ik die Parnis nog heb verpatst.

Ik wilde graag aangeven dat een rubberstrap voor een rolex sub, prima past op de san martin!!

ook heb ik ondervonden dat de uitstekende oyster van de san martin op een sarb017 past!! nagenoeg perfect aansluiting!! dit was voor mij een enorme winst!

echter past de strapcode jubilee voor de sarb017 dan weer niet op de san martin sub homage, dit door de 2 te hoog opkomende mid pieces op de end links, die rijden dan tegen de bezel aan op de san martin.