SARB033: blijft mij verbazen

Mijn Junghans Max Bill is weg voor reparatie (het is te zeggen, nieuw bandje onder garantie) en daarom heb ik nu terug mijn SARB033 aan.

Het blijft mij verbazen hoe degelijk, mooi, subtiel deze afgewerkt is. Het is echt moeilijk uit te leggen.
Tot nu toe heb ik voor die prijsklasse nog geen vergelijkbare horloges gezien :-o

8 likes

Je hebt je horloge weggestuurd voor reparatie van een bandje?..

4 likes

Momenteel SARB-loos, maar heb er een stuk of 6 gehad. Blijft voor mij ook een topper, zeker gezien de prijs.

Fijn om te weten dat er nog veel maffere HF flipperaars zijn dan ik. :upside_down_face:

7 likes

qua vintage dressers is voor dat budget een hoop subtielers en verfijnders te vinden. Maar qua specs is de sarb natuurlijk nog steeds echt een zeer goeie qua value for money.

1 like

Ik zag dat je er laatst weer een besteld had en in stickers doorverkocht heb. Enkele uren in bezit gehad. Kan niet wachten op INCOMING Candide buys a Sarb033 (again):stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Twee is nog geen zes :joy:

Nee, nee. Ik ben nu in de wereld van de vintage beland. Geen nieuw spul voor mij meer. Ik zal zo mijn in de stickers (nou ja, kaartjes) G-shock ook eens te koop zetten. Die werd vanmiddag bezorgd. :upside_down_face:

3 likes

Ik geniet ook echt van mijn 035! Is toch heerlijk!? Morgen weer!

6 likes

U vind de sarb033/035 niet verfijnd danwel subtiel?? Toegegeven het kan misschien dunner (als handopwinder) maar ik vind ze zeker niet grof of lomp…

2 likes

@koekoek is vorige week 17 geworden, dus die heeft nog wat ranke polsen…

11 likes

Wat voor vintage?

Deze.

15 likes

Ik vind iets dergelijks toch veel verfijnder. Het is gewoon een heel ander gevoel.

4 likes

Haha dat logo op die eerste. Ik kan er maar niet aan wennen en moet er telkens weer om lachen :wink:

Verder heb je 100% gelijk.

Zoiets is ook top:

Ik ga hier iedereen naar vintage toe kletsen, let maar op :sunglasses:

6 likes

Die Seiko’s? Nee, niet echt. Die Geneve daarintegen… :+1::wink:

Maar dat maakt de sarb tweeling nog steeds niet onverfijnd…

2 likes

Maar natuurlijk lieverd! Geloof in jezelf! Je kan het!

2 likes

Je hebt gezien hoe het toen met Damasko ging poppedijn… daar liep eerst geen hond mee :wink:

1 like

Welke Damasko honnepon? Ken het hele merk ook niet trouwens…

1 like

Oh, een of ander vaag Duits merk. Niks bijzonders mop.

1 like

De laaglanderige Hodinkee

4 likes