SARB033 lederen band: blauw -> zwart -> bruin

Wat vinden jullie het leukste? Eerst had ik de blauwe lederen band, vervolgens de zwarte en nu sinds deze week de bruine. Persoonlijk vond ik dat de blauwe heel “dressy” was en de bruine maakt de horloge ineens ook wat “sportief”.

Na een half jaar kan ik nu ook zeggen dat de afwijking nog aanvaardbaar is: +2 s per dag. Het is te zeggen, ik vermoed dat dit toch heel aanvaardbaar is voor een horloge van deze prijscategorie.

4 likes

Top klok!:+1:

Voor mij is de keuze makkelijk: de SARB op de bruine. Chic, echt chic en klassiek. Die zwarte is niet verkeerd, maar ik vind de crocoprint het net niet.

Ik zeg ook bruin. Het horloge valt dan meer op…
Mooi hoor!
Gr.Wander

Ik ben het eens met de heren hierboven. :thumbsup:

Helemaal eens met bruin.

Bruin +1

Bruin! Al zou ik zelf voor een andere tint gaan, zie bijvoorbeeld:


1 like

Zou wel proberen om een strap met curved endlinks te krijgen, staat velen malen mooier vind ik.

Ik vind zwart met wit stiksel altijd wel mooi. Maakt het horloge nét wat sportiever en iets minder stijf.
Maar goed, ik ben ook niet zo’n dress watch-fan. Soms wel mooi om te zien, maar draag er zelden tot nooit een.

M.b.t. de afwijking van +2 seconden per dag en ‘deze prijsklasse’. Mooi voorbeeld selectieve perceptie.:smirk: Een dergelijke afwijking is ook voor een mechanisch horloge van 50.000 euro heel acceptabel en is dus gewoon heel netjes.

Bruin maakt hem wat opvallender :ok_hand:t3: