Als je bij een vorige post van mij kijkt, dan kan je zien dat ik eindelijk een SARB033 heb en ik heb daarop een blauwe lederen band met alligator motief.
Persoonlijk vind ik het een mooie combinatie.
MAAR nu ben ik ook een NATO strap (G10) aan het overwegen en liefst dan nog ene in een enkele kleur, namelijk “grijs”.
Ik ben gek op nato’s maar icm de sarb033 vind ik het zelf niet zo geslaagd. Ik heb het weleens geprobeerd op mijn sarb035 maar dat was geen porum…
Als je dat toch graag een stoffen strap wilt gebruiken zou ik voor een perlon gaan. En dan een grijze of grijsblauwe gaan, dat moet nog wel leuk staan.
Op een dresser een NATO vind ik geen pan, maar als jij het mooi vindt dan direct doen. Wat een ander ergens van vindt daar zou ik me niets van aantrekken
Staat prima! Veel mensen vinden het niet mooi, omdat het een ‘dresser’ is, maar naar mijn mening kan het prima. Het is modern, evenals het design van het horloge zelf. Daarnaast is hij niet zo enorm klassiek dressy dat er per se wat anders dan een nato op moet.
Daarnaast kun je ook beargumenteren waarom een SARB geen dresser is. Waarom moeilijk doen over ‘dressy’ genoeg met een nato of niet, terwijl de SARB eigenlijk veel te sportief en te casual is om als echte dresser door te gaan.
Dresser op nato kan gewoon,laat je niet gek maken Wat dragen we vandaag?
Of deze combi mooi is, dat is een ander verhaal.
Ik vind het zelf wel wat hebben.
Kan prima maar dan zonder die lelijke ringen. Vind Nato’s altijd zo lelijk met teveel hardware, gewoon een RAF G10 (als ik 't goed heb) one-piece nylon. Veel mooier zonder al die opsmuk.