Ik heb zeer lang zitten nadenken over de SARB033 en over alle mogelijke alternatieven. Ik heb een aantal koopjes tegengekomen bij de alternatieven MAAR ik heb toch de SARB033 aangeschaft
Dankzij een mede forumlid heb ik vandaag mijn SARB033 ontvangen. En ik moet zeggen dat ik verbaast ben hoe goed ik op de hoogte gehouden ben van het leveringsproces en dit zelfs met de nodige foto’s en ook hoe goed het ingepakt was. En op al mijn vragen heb ik telkens uitstekende feedback ontvangen!!!
Marcel, een dikke merci daarvoor!
Ik moet zeggen dat ik de horloge de eerste seconden echt klein vond maar dan begon ik pas de “schoonheid” te zien en dat de maat eigenlijk ideaal is voor mij
MAAR nu mijn vraag, voor mij is het eigenlijk een zo goed als uitgemaakte zaak dat er een lederen strap op komt. Maar ik weet nog niet of een bruine of zwarte, beter is.
Smaken verschillen maar ik zeg: zwart. De SARB033 als “all Black” is naar mijn mening fraaier. Een zwarte pilot of field op bruin ok, maar een sportieve dresser als de 033 … Ik stem voor zwart!
De vouwsluiting wordt gecentreerd op het midden van je pols, waarmee het niet uitgesloten is dat de kast niet daar komt waar je 'm graag wilt. Naast het feit dat het toch weer een relatief dikke en imo onnodige toevoeging is. Is ook niet ‘klassiek’…