SARB033, yes :-) , lederen band:bruin of zwart?

Ik heb zeer lang zitten nadenken over de SARB033 en over alle mogelijke alternatieven. Ik heb een aantal koopjes tegengekomen bij de alternatieven MAAR ik heb toch de SARB033 aangeschaft :slight_smile: :slight_smile:

Dankzij een mede forumlid heb ik vandaag mijn SARB033 ontvangen. En ik moet zeggen dat ik verbaast ben hoe goed ik op de hoogte gehouden ben van het leveringsproces en dit zelfs met de nodige foto’s en ook hoe goed het ingepakt was. En op al mijn vragen heb ik telkens uitstekende feedback ontvangen!!!
Marcel, een dikke merci daarvoor!

Ik moet zeggen dat ik de horloge de eerste seconden echt klein vond maar dan begon ik pas de “schoonheid” te zien en dat de maat eigenlijk ideaal is voor mij :slight_smile:

MAAR nu mijn vraag, voor mij is het eigenlijk een zo goed als uitgemaakte zaak dat er een lederen strap op komt. Maar ik weet nog niet of een bruine of zwarte, beter is.

Wat denken jullie?

2 likes

Fotootje? Ik ben gek op foto’s.

1 like

Neen, deze keer zou ik graag eerst foto’s zien zodat ik weet wat voor een bandje ik erop ga zetten :slight_smile:

Van het ogenblik dat er ene opzit dan zal ik de nodige foto’s maken :slight_smile: :slight_smile:

Misschien zoiets. Foto van een ander forumlid

1 like

Zoiets, Sarb035 op zwart leer. Ik heb ook een bruine besteld…

1 like

Zwart maak het chique :ok_hand:t2:

1 like

Smaken verschillen maar ik zeg: zwart. De SARB033 als “all Black” is naar mijn mening fraaier. Een zwarte pilot of field op bruin ok, maar een sportieve dresser als de 033 … Ik stem voor zwart!

hier 2x SARB033 en een omega (vergelijkbaar, en vindt het bandje zooo moooi !!)

4 likes

Mijn beste,

Is inderdaad een zeer fraai bandje.
Zéker in combinatie met het Omega horloge!!

Doch voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Nmm in elk geval een croco of alligator met dezelfde kleur stiksel als de band. Kleur van de band misschien laten afhangen van je huidskleur?

een zwarte band op een bleke huid is imo een groot contrast.

Zwarte alligator…

(Plaatje van het net)

4 likes

Nou, ik zeg:

2 likes

Hoewel dit een 035 is zeg ik bruin. En in alle gevallen verdient een SARB imho een vouwsluiting!

2 likes

Ik zou voor aankoop eerst een vouwsluiting uitproberen. Persoonlijk vind ik het niets.

1 like

ik kan er ook niet aan wennen

1 like

De vouwsluiting wordt gecentreerd op het midden van je pols, waarmee het niet uitgesloten is dat de kast niet daar komt waar je 'm graag wilt. Naast het feit dat het toch weer een relatief dikke en imo onnodige toevoeging is. Is ook niet ‘klassiek’…:smile:

1 like

Ik kom al vouwsluitingen tegen op Cartier’s van 1925 dus hoe klassiek :wink: wil je het hebben.
Anyway, zoals ik ook al meldde, het is een ‘imho’ mening.

1 like

5 likes

Het is dus niet bruin en niet zwart geworden maar wel donker blauw. Afhankelijk van de lichtinval lijkt het op zwart.

Ik weet niet of de foto’s duidelijk zijn maar ik ben alleszins zeer content met mijn eerste automaat :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Mooi, een klok om nooit meer weg te doen!