SARB035 opgehaald bij MotoSkooly

Erg mooi, en wat een geweldige forumservice van @MotoSkooly

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan. Draag hem zelf dagelijks sinds anderhalf jaar en hij bevalt nog steeds.

1 like

Nice veel plezier ervan.
En @MotoSkooly top actie!

1 like

Toffe actie. Top horloge.
Heb je ook een foto met het andere bandje?

Mooi horloge, ben erg benieuwd hoe hij er in levende lijve uitziet, gaat ongetwijfeld een keer gebeuren :wink:

1 like

Vandaag eens een beetje tijd gehad om de originele band te wisselen met de Hirsch band die ik van @MotoSkooly heb overgenomen. Het staat de SARB035 goed.

Foto van de Hirsch Lord band met vouwsluiting, foto is van het net geplukt.

5 likes

Goed plan, ik kan dezelfde combi maken :ok_hand:

Staat hem goed Koen, draagt de band ook lekker?

1 like

Super mooie combi👍

1 like

Mooi horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Van harte met je mooie aanwinst! Die Hirsch past hem prima, geniet ervan!

@MotoSkooly :+1: Leuk dat mensen iets voor elkaar over hebben en zo hun hulp bieden!

Ik vind het sowieso heel leuk om te zien hoe het er hier aan toe gaat bij leden onderling nu ik wat langer mee draai. Mooi forum en fantastische leden die het forum maken tot wat het is, ik ben er blij mee. Het kost me wel wat meer geld aan de liefhebberij maar leer veel en kom ook in contact met leuke mensen zo die dezelfde liefhebberij hebben. En ik zie ook steeds weer prachtige dingen voorbij komen die voor mij nieuw zijn. Chapeau en ga zo door!

1 like

Ja, de band draagt lekker. Nieuw dilemma. Heb ook nog een SARB033, daar ga ik de band ook nog eens op proberen. Maar voor nu ok.

PS zag op de baai nog een SDGM001 nieuw voor €625.
Begin nu weer te twijfelen.
Zit er trouwens een groot verschil tussen de SARX en SDGM wat afwerking betreft. De band lijkt precies hetzelfde.

Mooie combi! :ok_hand:

Wat is dat trouwens met die Seiko’s, het lijkt wel een of andere drug :zipper_mouth_face: Ik blijf er maar naar kijken, wat een verslaving. Zo zag ik ook een SARX045 ook een heel mooi horloge. Maar hier op het forum nog niks over kunnen lezen.

21689183_272049526639356_6941020231007469568_n

2 likes

Diashield wellicht? Afwerking wijzerplaat? Hier een blog van een NL gebruiker over de SGDM:

Volgens mij maken ze deze SARX04X-en niet meer?

Klopt ze worden niet meer gemaakt maar nog wel nieuw aangeboden.

1 like

Mooi horloge en de lederen band geniet mijn voorkeur boven de stalen :+1: