SARB035 opgehaald bij MotoSkooly

Vandaag bij @MotoSkooly mijn nieuwe SARB035 opgehaald. Roel was zo vriendelijk om deze voor mij te bestellen op eBay met de 20% kortingscode. Ik had helaas geen geverifieerd eBay account. Kreeg een privé berichtje dat hij hem binnen had gekregen.
Hij kneep hem nog even omdat het doosje security tape “check content before acceptance” bevatte. En laat nu net dit doosje bezorgd te zijn bij de buren. Het zal toch niet, een doosje zonder mooie Seiko, dat zou wel zuur zijn. Steek je je nek uit voor een ander en zit je met de gebakken peren. Gelukkig was er niks aan de hand, alles zat mooi verpakt in de Seiko doos.

Anyway, dat ophalen duurde iets langer dan gepland.
Lekker geboomd over, je raad het al, horloges. Voor ik het wist was het één uur later. Wat een aardige horlogefanaat met een hoop kennis van horloges.
Hij had ook nog een mooi Hirsh bandje met vouwsluiting in de aanbieding. Deze heb ik overgenomen :grinning:

Nu thuis eens rustig alles bekeken. Wat een mooi horloge. Met goede afwerking. Hierbij nog wat foto’s. Die vertellen meer dan woorden. Nu nog een keer het Hirsch bandje monteren.

Roel, ik wil je nogmaals bedanken voor deze actie, super bedankt :+1:

41 likes

Ah, top, dit is Roel ten voeten uit. Samen met @EricPP en @ThaPapper een van de HF’ers met de grootste hulp- en gunfactor (beide kanten op). Super! En prachtige aanwinst!

7 likes

Je vergeet mij, @25tien en @Handavinci. Wij zijn me er eentje.

Oh en TS: Proficiat

3 likes

En je vergeet @royke74 :+1::sunglasses:

6 likes

Voel me gepasseerd Ide ook al heb je gelijk.

3 likes

Mooie actie Roel :ok_hand:

Van harte met deze prachtige nieuwe aanwinst Koente :+1:

3 likes

Proficiat met je top aanwinst :+1:
En geweldige actie van @MotoSkooly , dat is de HF spirit Roel.

5 likes

Ja, en jou ook. Eén grote bups gezelligheid eigenlijk hier :wink:

5 likes

Dat ben ik helemaal met je eens! :+1::blush:

5 likes

Prachtig mooi horloge en inderdaad heel vriendelijke actie van Roel! :ok_hand::slightly_smiling_face:

5 likes

Ik heb het graag gedaan @CitizenX. Dit is toch ook een beetje waar de forum spirit ook om gaat: elkaar helpen met kennis, kunde en in dit geval met een mooie NA. Geniet ervan!

11 likes

Gefeliciteerd met de NA! Zoveel waar voor je geld.

@CitizenX van harte gefeliciteerd met je NA en wat leuk om op een grijze zondagmiddag te lezen hoe het enthousiasme van je OP spat!:+1:

@MotoSkooly, weer een blije HF-er vandaag, klasse Roel!:+1:

@anon50762135EV, dank je wel voor het compliment maar vergeet je aub jezelf niet? Ik kan me nog goed hulp vanuit jouw hoek herinneren, klasse Ide!:+1:

5 likes

ja, lieve jongens, allemaal

:confounded:

2 likes

En zoals @ThaPapper inderdaad terecht zegt. Ook Ide @anon50762135EV moeten we hier niet vergeten. Ik weet nog goed hoe hij mij laatst redde, toen ik ‘even’ mijn Seiko bandje in ging korten en een half uur later bijna het raam uitsprong van pure frustratie! :blush:

Proost jongens, op het Horlogeforum en op ons, want wij maken het forum zelf! :slightly_smiling_face:

Het is tijd voor het aperitief, in Huize Klokkengek!

9 likes

Proost! :beers:

3 likes

Mijn beste,

Een mooie aanwinst!! Leuk gedaan!!
Veel draag plezier dan ook met deze gedreven verworvenheid!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Top aktie; en een prima keus :wink:

1 like

Strakke klok en wat een geweldige service van @MotoSkooly

1 like

Had niet anders verwacht van @MotoSkooly.
Dat de beste man nog niet gek geworden is van alle vragen waarmee ik hem opzadel :joy: zelfde geldt voor @royke74.

3 likes