Onderin de wijzerplaat staat de vermelding: uncle 6r15 sarb037 us
ipv japan 6r15 00t0 r2
Ik zag het. Maar ik vrees dat dat geen vrijbrief is om er heel groot Seiko op te zetten.
Helaas lijken Seiko en andere bedrijven hier niet veel aan te doen. Kijk bijvoorbeeld maar eens op ebay en op andere sites hoeveel er van deze fake wijzerplaten aangeboden worden. En nee, geen aftermarket maar gewoon fake.
Maar even voor de beeldvorming, er zijn dus mensen die bereid zijn een dollartje of 750 neer te leggen voor die fake wijzerplaat? Heel bijzonder. Ik lees wel eens gekke dingen, maar dit is een van de gekste dingen deze maand.
dollartje of 1250
Er zijn wel gekkere dingen in de horlogewereld.
SARB035 is een dollartje of 500? Bedoelde de meerwaarde van die plaat alleen dan.
Helaas koekoek. een sarb voor 500 usd is echt voorbij
En ik maar hopen dat ie ergens een setje roze dials van Seiko zelf had liggen nog.
Als die AM is met Seiko er op, op deze manier, dan is dat gewoon counterfeiting. Zeker ook omdat exact die SARB er gewoon geweest is.
Han gebruikte tenminste een (zeer zelfdzame) originele Seiko dial in zān mod.
T blauwe deel vertelt me anders
Ja⦠zeer zeldzaam
Dat was een mooi apparaatje.
Met SARB007 wijzers als ik het goed heb en ja, die hadden iets langer mogen zijn.
Seiko moet hem gewoon weer ff uitbrengen voor 200-400 ekkies en dan is die afzethandel van Uncle ook gelijk om zeep.
Even een stomme vraag:
UncleSeiko verkoopt toch geen roze SARB-platen?! Zo niet, dan zijn twee merknamen misbruikt hier.
Er zijn wel meer modellen die Seiko opnieuw mag uitbrengen. Maar we weten allemaal dat wanneer zoiets plaatsvindt dat het nooit hetzelfde is en dat ze zelf de wijzerplaat om zeep helpen met extra logoās of datum loupjes.
Dan komt er zeker āPresageā er extra op te staan.
Daar had je 'm mee verkut. Sorry. Sarbs hebben Dauphine hands. Punt. En geen pukkel. Ook geen fluted bezel. En al helemaal geen Jubilee.
Nou kijk ik even naar andere modderaars. Met een schuin oog. En gefronste wenkbrauwen.
Ik ben het er mee eens. Maar ik wens ieder zijn plezier
Ben benieuwd wie dit koopt.