Sarkozy's friends

Die vrienden van sarkozy zijn in ieder geval geen faillures:)o

lees onderstaand bericht maar eens.

Zou hier wel een antwoord op hebben, maar dan lopen er misschien weer een stel forumleden die Rolex(en) hebben weg,:wink:

Grtz Sjef

Een rolex als maatstaf voor succes in je leven…(:smiley:

nog effe…

Sjever Schreef:

Zou hier wel een antwoord op hebben, maar dan
lopen er misschien weer een stel forumleden die
Rolex(en) hebben weg,:wink:

Grtz Sjef

Nee hoor Sjef, kom maar door :):):slight_smile:

Wat een lamme instelling; voor je 50ste… Ik zou zeggen, voor je 35… :)o

:z:+:z:+

gr. Roel

Ik zeg maar zo: ik zeg maar niks, dan zeg ik al genoeg.

Sjever Schreef:

Zou hier wel een antwoord op hebben, maar dan
lopen er misschien weer een stel forumleden die
Rolex(en) hebben weg,:wink:

Grtz Sjef

Alsof Rolex ook maar iets van doen heeft met de inhoud van de opmerking… :sunglasses:

Niet Rolex bezitter overigens.

Rolex is altijd wel een statussymbool geweest.(gouwe daydates & datejusts met ribbelranden ten top)

het grappige hiervan is dat de echte liefhebbers een ouwe 5513 adoreren,maar tergelijkertijd door de rijke patser(die zijn gouwe daydate vol met ice graag als statussymbool laat zien)gezien wordt als een beginneling die het moet doe met een oud wrak.

ik wil overigens niet zeggen dat een liefhebber een daydate/datejust niet mooi kan vinden maar die zoeken het denk ik meer in de ouwe daytona,s subs e.d

laat ik het anders zeggen
Rolexliefhebbers kennen ook de andere merken

Patsers die het alleen om de status dragen vaak niet

“The only thing worse than a fake Rolex, is a real Rolex”.

J. Clarkson.

Die vind ik toch net ff scherper.

Mies.

jeremy is geen rolexman

meeste engelsen niet

@Mies

Stiekum in je hart wil jij ook een Rolex

toch???

't Is nogal jammer dat je je status moet afmeten aan een sieraad van een paar K€, in plaats van je prestaties. Elke student met een bijbaantje kan een rolex kopen als hij persé wil. De vraag is wat je er voor wil laten.

De opmerking zegt alles over de man en ‘zijn soort’ rolex dragers, niets over succes.

Groeten,

M.

Ikzelf ben nooit fan geweest van rolex en zal het ook nooit worden…en door deze opmerking weet ik het zeker…never een rolex… nooit een rolex…

Over een klein jaar ben ik 25 jaar bij de zaak. Vroeger was dit volgens mij de aanleiding om een Rolex van de baas te krijgen, nu wacht mij een leuk bedrag.
Misschien dat die Rolex er volgend jaar dan van gaat komen op mijn 45ste levensjaar. Moet het persé een Rolex zijn eigenlijk, mag het geen leuke Breitling zijn ofzo?

Ik heb nog een klein jaartje om mijn vrouw ervan te overtuigen dat er toch ècht een horloge van dat bedrag moet komen en geen vaatwassser ofzo…X(

MartinB Schreef:

Elke student met een bijbaantje kan
een rolex kopen als hij persé wil. De vraag is wat
je er voor wil laten.

Groeten,

M.

Ik ben dan wel een student, maar ik koop toch een Breitling :smiley:

Persoonlijk vind ik het beter om te zeggen: ‘Iedereen die tegen zijn 50ste nog geen Seiko duiker heeft, moet er dringend één kopen’

Hier zit veel meer waarheid in :wink:

Dat is de helaasheid van het merk Rolex. Ik hou van enkele van hun modelen. Ze mogen zichzelf de ‘grootste’ noemen, want dat zijn ze ook. Ze maken superbe horloges en ze trachten geen compromis te maken.
(Dat haat ik: High-End merken die op iets simpel besparen …)
De keerzijde is gewoon dat er ook veel mensen een Rolex hebben, zonder te weten hoe een automaat-werk werkt … (bij wijze van spreken)

Deze man wint geen respect, maar hij verliest ook geen.
De meeste mensen op dit forum vinden ook dat je tegen je 50ste ‘een deftig horloge’ moet hebben …
(Seiko, Steinhart, etc)

Wat een flapdrol heeft die Sarkozy als vriend. Volgend jaar hoop ik 50 te worden en om er dan bij te horen zou ik een horloge moeten kopen van een merk wat in mijn ogen zwaar overschat wordt en ik ook helemaal niet mooi vind ???:frowning:

@AstonMartin.

In hetzelfde artikel waarin J. Clarkson zijn opmerking over de Rolex maakt, verteld hij dat hij een Omega Railmaster heeft.

Mijn grote droom blijft IWC.

Mies.

Deze Jacques Seguela is een arrogante en nare man.

Helaas gaat het vaak erg goed met deze mensen.

Omemies Schreef:

@AstonMartin.

In hetzelfde artikel waarin J. Clarkson zijn
opmerking over de Rolex maakt, verteld hij dat hij
een Omega Railmaster heeft.

Mijn grote droom blijft IWC.

Mies.

Klopt hij heeft daarvoor jarenlang een seamaster 300m gehad.
Het gross van de manufacture modellen van IWC vind ik stukken mooier dan welke rolex dan ook
Al staat een gouden daytona met zwarte plaat op crocoleer bij mij wel hoog op mn lijstje.
Maar daar weer boven staat toch de destriero scafusia

Phew… ik heb dus nog wel even. :#

Rolex komt er ongetwijfeld aan (Seadweller/Sub en Daytona), maar zo een opmerking… zegt meer iets over die persoon.