Sas0182

Sacha heeft een fantastisch horloge van me overgenomen. Na contact heb ik het horloge op ‘gereserveerd’ gezet, ondanks dat ik wist dat hij nog 2 horloges eerst moest verkopen. Hij was zo enthousiast en soms moet je een mede forum lid helpen :wink:. De verkoop ging echter heel vlug en daarna is alles in stroomversnelling geraakt. Het contact is zeer prettig geweest en alles is perfect gelopen. Tot aan de verzending aan toe. Hulde PostNL, mag ook gemeld worden als het goed gaat! Rest mij slechts onwijs veel plezier te wensen met dit pareltje en hoop de Sinn 556 Jubilaum nog vaak op foto tegen te komen. Zou zeker weer een deal sluiten met Sacha.

1 like

Fijne deal gesloten met @Sas0182. Onder het genot van een espressotje even over horloges gekletst. Verder een snelle deal en fijne communicatie! Aanrader!

2 likes

Net een mijn Seiko aangepakt van de bezorger. @Sas0182 heeft hem super snel verstuurd en het horloge is helemaal als omschreven, top!

1 like

Afgelopen week een prettige en vlotte deal met @Sas0182 gesloten. Heb een nato bandje van hem overgenomen, dag later lag hij op de mat!
Goede communicatie, aanrader!

2 likes

Fijne deal gemaakt met @Sas0182 . Fijn contact eerlijk en transparant. Een aanrader!

1 like

Leuk horloge overgenomen van @Sas0182 :+1: vriendelijk contact en keurige afhandeling!

1 like