Sauna horloge

Eindelijk n speciaal horloge voor de sauna :hot_face:

https://m.youtube.com/shorts/kbiteE31X0M

5 likes

Op Casio’s US-website was ie 110 dollar, beetje prijzig, toch? Wel een leuk concept.

1 like

Niet eindelijk, ik heb m hier al eerder voorbij zien komen.

In de sauna wil ik juist de tijd vergeten. Tot mijn huid dermate is verschrompeld dat ik er wel uit moet.

3 likes

Bij mij in de sauna hangt een zandloper.

4 likes

Ik heb senate slechte ogen dat ik die zandlopertjes niet kan zien.

Of dat je hoofd barst van de koppijn door oververhitting.
Of je hart als n Alien chestbuster uit je borstkast klapt

Nee dank je vriendelijk, maar ik hou m’n sauna rondje graag bij met m’n horloge :smirk:

2 likes

Jij doet nooit mee met een opgieting, massage of andere dingen die op een bepaalde tijd zijn?

Mijn vrouw gaat regelmatig naar de sauna en draagt een f91w. Werkt prima en kost bijna niks.

1 like

Check, zit daar het issue. Daar doe ik nooit aan mee inderdaad. Geef ook gelijk toe dat ik niet de meest standaard saunabezoeker ben.

1 like

Hoe lang gebruikt ze em al? Ik had n dure rugged smartwatch met zelfs 200m WR. Daar had t scherm na n paar maanden begeven.

Ze is er nu zo’n 6x mee in de sauna geweest.

1 like

Kan een moonwatch daar niet tegen, met al die nasa testen?

Of wordt dat te heet?

3 likes

Ben benieuwd of die t wel volhoudt… :grimacing:

Die Alaska Project Speedy zou met die behuizing tegen kou kunnen. Ik weet niet of dat ook voor hitte geldt. Ben ik stiekem wel benieuwd naar. Hoewel… Al zou ie t aan kunnen, dan nog ga ik waarschijnlijk niet met zo n joekel om de pols de sauna in. Ze zien me al aan komen lopen.
Tijdens t wapperen bij n opgietsessie stoten die handdoeken en waaiers er vast telkens tegen aan :wink:

Gaan we zien. En anders voor 17 euro weer een nieuwe.

1 like

Garantie, toch?

1 like

Dat scheelt idd wel weer. Aan de andere kant zie ik wel vaker mensen met n smartband of smartwatch in de wellness.

Misschien waren de regelmatig temperatuur schommelingen v hete Finse sauna en kouwe dompelbad em te veel geworden.

Vond ik n beetje oneerlijk als ik em zelf soort v kapot heb gemaakt.

Het ding heet sauna watch…

1 like

Oh, dat sauna horloge wel ja.

Maar ik had t over mn rugged smartwatch waarvan t scherm t n paar jaar geleden had begeven. Dat ding was vermoedelijk niet bestand tegen telkens 90°C en 5°C extreme schommelingen.

1 like