Sawtooth

Ben onlangs in bezit gekomen van een beschadigde Seiko Sawtooth.
De stalen omkasting,bezel en glas zijn behoorlijk lelijk en de originele band zit er niet meer op.Nu is mijn vraag waar ik het beste voor spareparts kan gaan kijken?(heb Robbie ook al gepolst maar nog niets vernomen)Kan het glas gepolijst worden? Zijn er nog bezels te krijgen? (liefste staalkleur)…Gelukkig loopt de klok wel prima…en heb ook al een t34 bandje besteld ipv een lumpy…Ik hoop dat ik er een mooie klok van kan maken…want dit model vind ik echt lekker ruw en mooi.
Laat maar wat weten of ik ergens materiaal kan krijgen/kopen voor dit projekt.Ik zal vandeweek een paar fotootjes toevoegen.

Vermoed dat Robbie nog wel zal reageren hoor!!

Glas is geen probleem, is het dikste Seiko glas dat ik ooit in mijn handen heb gehad.
Bezel kan ook, prijs moet ik checken.

ja laat de prijs maar eens horen…:slight_smile:

en de prijs is??? komt er een roffel???

Ik dacht dat ik er nog 1 had liggen…
Dus niet, moet wachten op een prijs.

Nadeel, de prijzen zijn omhoog bijgesteld :frowning:

Maar je kan me toch een indicatie geven? Ik zal je er niet op vastpinnen maar doe eens een losse polsprijs? Ik probeer me een beeld te vormen over wat mijn projekt op het einde gaat kosten.:slight_smile:

Het polijsten van het glas blijkt wel bij veel juweliers niet meer gedaan te worden.Ze zetten liever een nieuwe erin en dan vragen ze nog een keer extra pegels voor het waterdicht maken…ja dan kan ik meteen net zo goed een nieuwe batterij er in pleuren hoeft hij de eerste 3 jaar niet meer open.

Ik probeer mijn glas wel met dodekop uit te polijsten en anders stuur ik hem naar rob toe voor een nieuwe ruit.:)…beschadigd is hij toch al…
Dus Rob wat kosta?

Zou even gewoon met Rob PB-en…

Of e-mailen…

sorry voor mijn onvolledigheid Rob :smiley:

rob heeft mijn e-mail adres ook :stuck_out_tongue: