SBeuk

Afgelopen week een horloge verkocht aan @SBeuk.

Prettige communicatie en vlotte afhandeling van zijn kant.

Aanrader wat mij betreft.

1 like

Horloge verkocht aan @SBeuk goede communicatie, en prettig contact. Bedankt voor de aankoop!

1 like

Mooie citizen verkocht aan @SBeuk. Vlotte communicatie, eerlijke deal en een dankbare koper. Aanrader!

1 like

Fijne deal gedaan met @SBeuk en kan hem van harte aanbevelen! Communicatie, snelheid en vriendelijkheid: 3x top!

1 like

Sander (@SBeuk) heeft een bandje overgenomen. Fijne communicatie en snel betaald. Topper!

1 like

Horloge verkocht aan Sander @SBeuk. Leuk contact met een sympathiek forumlid, snelle betaling en een gewaardeerde melding van ontvangst. Van Harte aanbevolen.

1 like

Horloge verkocht aan @SBeuk. Prettige communicatie, flexibel in het maken van afspraken en het geld stond direct op de rekening. Aardige kerel ook, aanrader!

1 like

Horloge aan Sander verkocht terwijl hij nog in het buitenland zat. Hij was er blij mee, vandaag, maar ik vond het gewoon een grappig dealtje, naar z’n buren opsturen en zo. :slight_smile:

Prettig contact, aanrader! En veel plezier met het horloge, @SBeuk .

1 like

Horloge verkocht aan @SBeuk. Goede communicatie, snel betaald. Dus goed zaken mee te doen! :smile::+1:

1 like

Horloge verkocht aan @SBeuk, kwam de afspraken na en snelle deal gesloten! Top om zaken mee te doen.

1 like

Afgelopen week heb ik een horloge verkocht aan @Sbeuk. Snelle en fijne communicatie!

Veel plezier met jouw NA!

1 like

Deze week horloge overgenomen van @SBeuk. Top contact en heerlijk horloge! Bedankt nogmaals!

1 like

Afgelopen week een mooie klok overgenomen van @Sbeuk. Communicate liep erg prettig en goed. Alles werd netjes op tijd en goed opgestuurd.

Een super fijne verkopen👍

1 like

Afgelopen weekend een leuk horloge morgen verkopen aan @SBeuk. Snelle deal, fijn contact en achteraf een positieve terugkoppeling. Heel veel plezier ervan Sander!

1 like

Fraaie Phoibos Eagle van Sean overgenomen.
Was heel prettig zakendoen met hem.
Kwam het horloge zelf brengen.
Gezellig over, uiteraard, horloges gepraat.
Goed geregeld.

Mooie Citizen van Sander mogen overnemen.
Perfect afgehandeld.
Het prettig zakendoen met Sander

Zojuist een horloge aan @SBeuk (Sander) verkocht.
Snel, makkelijk, geen geneuzel en leuke communicatie.
Helemaal top dus :+1:

1 like