Bij ons is op zeer slinkse wijze een Aramar Worldport GMT gestolen door iemand die zich Han Kevork uit Duitsland noemt. Hieronder het draadje op Watchuseek met het hele verhaal. Beste horlogevrienden kijk aub uit als dit smerige heerschap u benaderd voor een koop. Echt 100% fraude!!!
Op dat adres zit een kapperszaak/telefoonwinkel. Lijkt mij dat deze heer z’n pakket daar heeft laten bezorgen en dat er getekend is voor ontvangst door een van de medewerkers aldaar.
Ik woon vlak bij Duitsland, ik kan eens proberen om via een Duitse telefooncel contact op te nemen met de kapperszaak en onder valse voorwendselen z’n adres te achterhalen.
Paypal ja goed bezig zo… Het gaat hier duidelijk om fraude… Hun nemen het geld terug… Met zulke hoge transfer fee’s die paypal vraagt en dan geen verkopersbescherming bieden… Tss ik had de samenwerking om die reden opgezegt !
Jeetje, wat balen zeg! Ik weet nog vroeger dat paypal geen adressen in nederland kon bevestigen. Tja, dan is t voor de verkoper ook moeilijk om zaken via hen te doen.
Hopelijk komt t horloge nog terecht, maar ik vrees dat t n dure les is geworden…
Idd. 1 voordeeltje is wel dat t n kenmerkend horloge is met zn eigen nr enzo. Van een willekeurige gshock ofzo lijkt t me lastig te bewijzen van wie die is.
Maar nr 5 is wel heel specifiek. En met 25 stuks valt ie wel snel op.