Ik heb ooit mijn fortuin vergaard door een Nigeriaanse prins te helpen met het innen van zijn erfenis van €107.000.000. Die heeft mij ooit op goed geluk gemaild en heb hem toen daarbij kunnen helpen, met als resultaat dat ik 10% zelf mocht houden.
Het is alleen inmiddels allemaal weer opgegaan aan horloges. 
Er zit hier nog iemand op het HF daar is het opgegaan aan
een motorjacht en patat he @hendrik ?
goede alert!
bij verkoop op MP zet ik altijd de volgende melding (voor de Nigerianen)
** No Shipping outside Benelux. Suspect biddings will be removed ***
Alleen bij de naam Nigeria moeten alle alarmbellen gaan rinkelen.
Maar in Engeland gebeurd het ook, was achteraf ook een Nigeriaanse, heeft me de huid volgescholden en een tiental dreigmails gestuurd.
Houdt vanzelf op als je niet reageerd.
En dat is nog een lastig karweitje kan ik je vertellen…
Ik sluit altijd af met:
“Shipping to Nigeria possible with a free can of whoop-ass included”
Toch lullig voor de oprechte Nigeriaanse WIS…
Het wordt tijd dat HF ook achter https gaat.
Hier over later meer.
Grt.
Wilt u mijn naam niet ijdel gebruiken a.u.b.?

Beste H*ndrik ik werd slechts overvallen door een vlaag van jaloersheid.
No shipping to Nigeria staat ook standaard in mijn advertenties (bij horloges of elektronica).
Wat voor zwamverhalen die lui soms afsteken… En vaak ook nog meer bieden dan de vraagprijs…
Ik had hetzelfde met een Ipad. Direct na het plaatsen een reactie van iemand die de Ipad wilde kopen voor een zoon in Engeland. Hij wilde graag betalen via Paypal en had in zijn bod (boven de vraagprijs) alvast rekening gehouden met de verzendkosten.
Hij was zeebioloog en de komende weken op zee en daardoor niet in de gelegenheid om langs te komen of het horloge zelf op te sturen.
Na een mail van mijn kant met wat kritische vragen heb ik er nooit meer iets van gehoord.
Die van mij heette Joseph mahler. Bij jou toevallig Ook?
Inkoppertje maar ik ga het toch doen; dat is nou waarom het hier iets strenger is dan op marktplaats (-:
Jur
Ps, niet op reageren svp, dit is al off topic genoeg!!
Die zijn toch allemaal dicht? 
Ik heb dit ook al eens gehad met een camera, toen gezegd: alleen af te halen tegen contante betaling.
Niets meer van gehoord 
Ik had er laastst ook een. Hij heette Eddy en was Prins van Zamunda. Deed zonder blikken of blozen Een bod van 5.000,- euro op een Deep Blue. Kwam met rozenblaadjes en al langs om cash te betalen. Had zelfs zijn eigen hoofd op het geld staan. Ondanks mijn twijfel toch maar gedaan. Snel nog foto kunnen maken van de beste man:
http://moviegeeks.co.uk/wp-content/uploads/2013/06/Coming-to-America-1988-movie-pictures.jpg
Je had de koper wel een beetje tegemoed kunnen komen door op schiphol af te spreken. 
Nee. De beste man had een prachtige naam nl. mr medocadola
De eerste mail met alleen het bod was in perfect nl. De tweede met de toelichting in het engels.
Die combinatie en het feit dat hij sinds 1 dag lid was van MP was de trigger