Schaap + Citroen opent 2e filiaal in Eindhoven

Ja, dat dus … Op de Demer tegenover Pijnenburg, voorjaar 2023.
Bestaande filiaal wordt/ is Rolex, Pommelato en sieraden.
Nieuwe filiaal krijgt de overige merken.

1 like

Net als in Rotterdam.
En daar komt er nog een derde filiaal bij, voor IWC.

Is weinig eigen keuze aan volgens mij, maar beleid vanuit in dit geval Rolex om het merk te mogen blijven voeren.

1 like

Zijn al vier zaken in Rotterdam. Rolex/Patek boutique en regulier. Net geopend zijn de Pre-owned en Breitling. Wel leuk die Breitling, want dan weet je gewoon dat het op voorraad is :joy:

1 like

Beetje kansloos lijkt mij, het geld raakt een beetje op voor luxe meuk al lijken sommigen het niet te willen zien.

Ah weer een toekomst voorspelling van DW, hoe lang gaat de nieuwe winkel blijven bestaan?

3 likes

Bij mij tegenover komt een nieuw restaurant.

3 likes

Serieus? Italiaan of? Er zit ook al een italiaan in Amsterdam, snap niet dat ze dat doen.

3 likes

Ik denk een Griek.

1 like

Dan is deze wel van toepassing

6 likes

Zo lekker positief altijd :joy:

2 likes

Ach, je kunt er voor kiezen om er anders tegen aan te kijken maar ik hoor of zie nergens positieve berichten. Die verwacht ik ook niet met de huidige stand van zaken en het eerste wat sneuvelt zijn overbodige luxe zaken als …

Dus je mag het negatief vinden, ik zie het meer als realistisch.

1 like

Ik kijk nergens tegenaan behalve de muur van mijn woonkamer momenteel.

Maar een tijdsspanne is wel handig ik woon in Eindhoven. Dan kan ik het een beetje in de gaten houden.

Ik heb bij beide een horloge gekocht, qua beleving en klantenbinding is van Willegen een heel ander (beter) niveau dan S&C.

3 likes

De nieuwe vestiging zou door de manager van Maastricht worden gerund. Aldus de manager van Maastricht.

1 like