Ook zoiets. Als je echt zo’n vreselijke liefhebber was, dan had je waarschijnlijk wel al die voorsteltopics voorbij zien komen.
En dan is het pas 08.15
Ik vind dat jullie hier wel erg bovenop springen. Ik zou zeggen, tis nog vroeg, pak een koffie, eet een ontbijtje en weer door met de rest van de dag.
Krijg spontaan trek in
Ik begrijp die hooghartige houding niet tegen nieuwe leden. Elk ander forum heeft zijn eigen structuur en manier van werken. Ik kan me wel voorstellen dat een nieuw lid een andere keuze maakt dan een bestaand lid.
#teamLea
Is dat wat ze noemen een creampie? Eet smakelijk!
Je bent je modale vakantiegeld aan het opmaken?
Maar beste leden,
Nog heel even “off topic” aangezien ik zie dat @Chris_EU op het andere topic niet echt makkelijk bereikbaar is.
Mag ik van jullie kennis gebruik maken, hoe lossen jullie een band met te veel rek op? Dat is natuurlijk voor ons allemaal uiteindelijk een dingetje. Dus ik ben echt benieuwd hoe jullie dat oplossen. Zijn er nog opties naast @Chris_EU? Of is het tijdelijk even een mooie band uitzoeken en wachten? Nieuwe jubilee band kopen?
@munkel & @RonnieB dit was mijn laatste off-topic vraag. No need to get angry👍
Alvast dank allemaal!
@Blufkakel goed ontbijt kerel!
Ik identificeer mijzelf als nonbinair maar bedankt!
Tempus? Geen idee of ze dit ook doen maar lijkt me wel
Nee.
Tempus doet geen banden.
Je kan Vintwatches in Duitsland proberen. Daar ligt mijn oysterband nu ook. Op Youtube kan je zijn werk zien.
@Lea heb je toevallig ook een pittig kapsel? Voor de beeldvorming.
Haha nou voor de beeldvorming. Ik ben een man, Braziliaans, heb een Afro en zit onder de tatoeages
Nu is die helemaal verkloot.
Maar goed. Ik heb me weer vermaakt deze ochtend. Dank daarvoor. Succes met de jubilee!
Ik ben het in dit geval helemaal met je eens, daarbij kan ik heel erg waarderen hoe ad rem @Lea is @TeamLea.
On topic: kan van geen enkel nut zijn, maar dat blijkt een rode draad in mijn leven te zijn.
Ik zou het ook verschrikkelijk vinden als iemand geen vreselijke liefhebber is. Als blijkt dat iemand alleen maar een hulpvraag heeft. Echt onverteerbaar.
Insgelijks