Schade breitling colt bezel

Onlang heb ik schade opgelopen aan mijn horloge … nu vind ik dat behoorlijk vervelend en ben ik benieuwd of iemand van jullie een adres weet die dit zo goed mogelijk kan wegpolijsten … ik heb er even een foto bij gedaan … de schade zit bij aan de bovenste en rechter rider-tab en t stukje bezel ertussen in.

Alvast bedankt voor de tips!

Horlogepolijsten.nl

Dik Wakker

4 likes

Prijs van een nieuwe rider valt volgens mij ook best mee

Denk dat ik aankomende week maar eens even bij zowel dik wakker als van baal (waar hij vandaan komt) onderhoren wat de opties en kosten ong. zijn … daaropvolgend maar beslissen wat ik ga doen :slight_smile:

Als je ze los zou kunnen bestellen wel ja… je krijgt er helaas gewoon een service bij.

Los gaan ze inderdaad niet doen. Komt een servicebeurt bij. Je zou dan wel de maintenance ipv full service kunnen kiezen, uit mijn hoofd 160 euro.

1 like

Riders zijn volgens mij gewoon los te bestellen zonder service. Ik heb het bij mijn Chronomat ook eens gehad dat de rider op 45 er af viel. Gelukkig had ik het in de gaten. Bij Van Baal begreep ik dat het weleens vaker voorkomt dat ze los raken.

De bezel is ook vast wel los bestellen, maar misschien is de huidige nog te redden door m te laten polijsten.

Bij Van Baal weten ze er vast raad mee. Succes!

1 like

Ik dacht dat ze bij dit type gewoon een geheel zijn met de rest van de lunette

Oei… als dat zo is dan zit er niets anders op dan een compleet nieuwe bezel te bestellen.

Persoonlijk zou ik het vreemd vinden als deze niet los is te bestellen (maar goed, niets onlogisch is ons vreemd aan deze hobby! ;)).

Vervangbare riders zijn te herkennen aan een scroefje aan de zijkant van de lunette.

Horloge vandaag opgehaald bij dik wakker, ik ben er iig heel erg blij mee zoals het is gerepareerd! :slight_smile:

5 likes

Ziet er weer goed uit!

1 like

Mooi resultaat!

Dik Wakker is een held! Ik heb al een aantal horloges laten herstellen/onderhoud laten plegen. Het is een echte ambachtsman.

1 like

Dat ziet er inderdaad uit als vakwerk. Erg netjes.

1 like

Ziet er weer heel netjes uit.
En nu nog heel houden.

1 like