Is er iemand toevallig die me aan zo een schakel of eventueel armband (bsn een certina) kan helpen.
Zal je toch iets meer informatie moeten geven. Merk? Bandnummer? Bij welk horloge?
Zoveel vragen
Band is van een certina
Er is geen nummer of iets erop. Band in 27 mm breed
Dat betwijfel ik als er geen logo op de clasp staan en evt de bandenmaker of model nummer. Bij welk horloge?
Dan is die waarschijnlijk in verleden vervangen of misschien is de sluiting ooit vervangen
Van een certina tenminste daar zat die op
Dit is een Certina
Dit ook
U heeft liever geen hulp begrijp ik?
Hoe meer informatie over het horloge en de band, hoe groter de kans dat iemand daadwerkelijk kan helpen met die band of schakel.
Ja maar wat voor info moet ik erbij zetten ?
Hoor het graag
Maak en plaats bijvoorbeeld een foto van het bijbehorende horloge, van de voor- en achterzijde.
Hoop dat dit wat meer info en duidelijkheid biedt,
Het horloge ziet eruit als in de link van mp daarom hwb ik die toegevoerd omdat het exact zelfde horloge betreft
Ban is dus exact het zelfde, wellicht verkeerd opgevat maar dit is band waar het om gaat
@Anthony dit is de band waar om get gaat dat was de voorbeeld juist om aan te geven waar het om gaat
Geen typenummer op de achterzijde van de deksel? Het lijkt een vintage Certina DS maar ik ben niet zo thuis in vintage Certina. Deze band lijkt mij overigens ook geen originele band van Certina omdat er nergens een merkteken of nummer in lijkt te staan.
Mijn advies zou zijn om ook nog een foto van het horloge zelf te plaatsen, voor- en achterzijde. Succes met de zoektocht!
Ik vermoed dat de band of sluiting in verleden vervangen is. Het horloge is ter reparatie aangeboden vandaar.
Bedankt in elke geval voor je terugkoppeling!