Schatting Breitling Aerospace Belgian Air force Limited edition

Beste,

Graag had ik een schatting van deze, ik krijg deze aangeboden door een (ex) f16 piloot met alle papieren, in de doos, nooit gedragen (stickers nog op sluiting).
Kunnen jullie hierbij helpen aub?

Bedankt

2 likes

Stond in het blauw of op MP een soortgelijke en die raakt hij voor 1600 niet kwijt.
Hoeveel de ongedragen staat voor de prijs doet weet ik niet.
Hoe oud is het horloge en is er service uitgevoerd? Anders met een lege batterij een batterijwissel incalculeren.
Hou in gedachten dat breitling heel veel van dit soort limited’s maakt. Iedere eenheid dat er een stuk of honderd afneemt kan zijn eigen dial krijgen.

Neemt overigens niet weg dat het een gave versie van een heel gaaf horloge is!

Edit: bod staat al enige tijd op 1300 euro
China klopt alleen niet (die hebben geen f16)

2 likes

Nooit gedragen - maar loopt nog wel…? Een lege batterij laten zitten is vaak funest, zeker als het een Renata is.

Doe even een search op Chrono24 voor een exemplaar met vergelijkbare specs, haal er 500 af, en je hebt een redelijke prijs. :wink:

2 likes

als ik me niet vergis zijn die uitgegeven naar aanleiding van de vliegshow in Kleine Brogel een aantal jaar geleden. Heb toen op het punt gestaan er eentje aan te schaffen geloof dat de prijs toen 1700 euro was als je al aan eentje geraakte. Was trouwens niet alleen voor F16 piloten!

3 likes

Good evening, your watch is still available for purchase ? Thanks

Klopt, met logo Sanicole Airshow op de dial en blauwe rubber strap.
Ze waren onder andere (of enkel?) te koop bij juwelier Franssen in Hasselt en snel uitverkocht.

2 likes

En, heb je het horloge gekocht?
Ik vind het wel een heel cool ding!

Mooi zo op de blauwe band. :heart_eyes: