Schaumburg

Deze is prachtig :point_down:

1 like

Tot vorige week had ik erg nog nooit van gehoord, maar kwam deze op Catawiki tegen:

De AQM Bullfrog.
Erg mooi vind ik. Titanium, 42 mm met een SW200 uurwerk. Is gisteren verkocht voor 1710 euro. Heb niet geboden op het horloge. Ca. 2000 euro en niet irl zien en passen hield me tegen.

2 likes

:rofl:

1 like

Schaumburg is op Uhrforum een gewaardeerd merk. Een zeker chauvinisme is daaraan niet vreemd, maar als je die laag eraf haalt, blijft toch een mooie brand over. Ik hou er wel van.

1 like

Ja die had ik ook bekwijld inderdaad. zo’n mooi ding.

1 like

afbeelding

:heart_eyes:

4 likes

Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp de clou niet.
:question:

1 like

Mooi heh?

1 like

Ik was werkelijk al tijden (misschien wel twee jaar) op zoek naar deze :point_up:

Wist niet welk merk, grootte, etc. Alleen de wafel plaat in het zwart kon ik me herinneren. Totdat… je op een mooie zomer avond op HF aan het lezen bent en wat gaat rond neuzen…

Prachtig forum :raised_hands:

1 like

Graag gedaan :smirk:

1 like

Of misschien dit?

3 likes

Ik had gewoon even een associatie met een biertje, niet meer of minder. Maar leuk horloge!

1 like

Ik heb ooit een Gnomonik gekocht. Dat was een deceptie. De looks kwamen niet echt uit de verf en de leesbaarheid was echt ruk. Gelijk weer terug gestuurd. Wel een mooie doos :love_you_gesture:.

1 like

image

6 likes

Bijzonder ding

Voor een duiker wat het toch moet voorstellen dacht ik
vind ik de wijzers teveel op elkaar lijken ( minuten, uren )
Op de foto al twijfelachtig laat staan onder water.
Ik zou deze heel erg lekker laten liggen.

Ik ben een deskdiver. Het roest mij aan den reet wat het onder water doet :smirk:
Ik vind m geweldig.

Maar voor de echte snorkelbubbelaars:

1 like

Er staat een vergelijkbaar model op Chrono24 voor iets minder geld (€1030)

Er staan nog wel een paar mooie modellen op C24

Die staat ook op C24

1 like