Ik heb een mooi scheeps chrono uurwerk kunnen aanschaffen Het is wel geen horloge maar ik vind het leuk om te deden dit mooie uurwerk.
Groet, Hans
Ik heb een mooi scheeps chrono uurwerk kunnen aanschaffen Het is wel geen horloge maar ik vind het leuk om te deden dit mooie uurwerk.
Groet, Hans
Heel mooi stukje techniek!
Inderdaad erg mooi, prachtig uurwerk, bijzonder hoe antiek het er uit ziet voor een klok uit 1984.
Prachtig stuk techniek
Hij heeft in depot gelegen in een Oost Europees Land en nooit in gebruik genomen. Het uurwerk is volgens de beschrijving 14 k verguld om oxidatie op zee te voorkomen. Mooie aanvulling bij mijn horloge verzameling
Absoluut mooi om te zien en te hebben😊 dank voor het delen en geniet ervan👍🏻
Mooi aanwinst! Heb je ook een boot of is deze gewoon voor aan wal?
Heel gaaf!
M’n opa had vroeger altijd zo’n scheepsklok staan(wel ander merk ) , als klein jongetje vond ik het al een imposant gebeuren, en nu nog steeds! Mooi stukje techniek
Wij wonen op een boot, vandaar de interesse in dit soort uurwerken
Als je opa een Engelse of Zwitserse had .Die zijn erg waardevol ( kun je een aardige Rolex voor aanschaffen). Deze paste in mijn budget
Ik heb oprecht geen idee meer, het was in ieder geval niet cyrillisch.
Kan het ook niet meer achterhalen , na z’n overlijden is een hoop “magisch” verdwenen met de erfenis.
Geeft ook verder niks, voor mij is de herinnering waardevol
Och soms zijn herinneringen nog mooier dan het bezit van zaken.
Heel erg mooi!
Gaaaaf!
Mooi uurwerk!
Een uit zijn krachten gegroeid horloge , ze lijken groter dan ze in werkelijkheid zijn.
Prachtig stuk techniek. Mooie aanwinst.
Nog steeds naar een ontwerp van John Harrison uit 1761, de H4.
Maakt het extra leuk om een scheepscronometer te bezitten!
Gezien je avatar Hans, wil ik je wel ten zeerste afraden om zelf aan deze klok te gaan prutsen.
Wauw
Ik heb geluk dat een vriend van me wel heeeeel handig is (klokkenmaker).
Ajeto.
Prachtig!