Schiller, wat een topvent!

Horloge verkocht aan @Schiller. Goede communicatie en prettig contact. Uiteindelijk uren lopen ouwehoeren over horloges en van alles meer.

Absolute aanrader!

1 like

Gisteren de BB ontvangen van @Schiller. Fantastisch verpakt, meer dan professioneel. Het horloge is conform beschrijving, waarschijnlijk zelfs beter!! Ik ben alweer ‘a happy customer’!

1 like

Een ruildeal met @Schiller gedaan. Perfect! Enorm leuke kerel. Een liefhebber (met een mooie collectie) met wie het prima zakendoen is! Aanrader dus.

2 likes

Vanmiddag de 16600 overgedragen aan @Schiller. Was erg gezellig, hartstikke leuk gesproken over horloges (m.n. Rolex) en van alles & nog wat. Aanrader!!

1 like

Yup, ik heb ook net de gastvrijheid en enthousiasme van @schiller mogen ervaren - super communicatie, perfecte ontvangst en leuke afhandeling. Ik hoop het genoegen te mogen hebben nog vaker een horloge of dergelijke van hem te kunnen overnemen - absolute aanrader.

1 like

Gisteren een hele gezellige avond met @Schiller en een prachtige Zenith prime overgenomen. Lekker gepraat over horloges, auto’s en andere belangrijke zaken. Zeker een aanrader!

1 like

Vandaag mijn horloge verkocht aan @Schiller, na een weekje wachten dan eindelijk elkaar persoonlijk kunnen treffen (was ook de insteek) om lekker over de hobby en andere zaken te praten…

Hij had een gedeelte van zijn collectie meegenomen :sweat_smile::heart_eyes: en dat was zeer indrukwekkend (bedankt daarvoor). Uiteindelijk de deal gemaakt zoals afgesproken dus helemaal super en wat mij betreft een aanrader :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag de Orion van @Schiller overgenomen.
Absolute aanrader: fijne communicatie, man van zijn woord, en echte liefhebber. Kan hem iedereen van harte aanraden.

Ik heb afgelopen week mijn SPB143J1 aan @Schiller verkocht. Prima en snel contact en ik heb het horloge thuis bij 'm afgeleverd omdat het toch in de buurt van m’n werk was. Ik heb nog een paar mooie horloges uit z’n collectie mogen bekijken en we hebben de huidige stand van zaken in de horlogewereld even met elkaar doorgenomen :wink:
Oh ja en de betaling was natuurlijk keurig op tijd binnen!
Een hele dikke aanrader dus!

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Horloge gekocht van Schiller. Horloge zeker zoals geadverteerd. Jammer dat ik zelf op de klok zat anders hadden we volgens mij nog wel wat extra bakjes koffie kunnen drinken. Bedankt!