Jlc is een prachtig merk, maar van dede Polaris lijn vind ik alleen het origineel de moeite waard de Memovox (1000 stuks)
Volgens mij zijn ze al uitverkocht, want ik kan hem al niet meer zomaar in mijn mandje gooien op de website van jlc.
Als chronograaf vind ik het vorige sportmodel beter geslaagd.
Hoewel wellicht iets te groot, en een chronograaf bij duikers vind ik ook altijd een beetje âschurenâ, maar ik zou makkelijk over te halen zijn als ik hem in een winkel zou passen
Zeker een fraai horloge.
Maar een chrono moet niet meer zijn dan een chrono, althans dat vind ik.
Mijn chrono is een simpele chrono en ik draag het dan ook met plezier.
Inderdaad schitterend. Maar 42 mm is mij net even te groot (zelfs met 19 cm pols). Voor mij mist er nog iets opvallends of interessants op de wijzerplaat dat het een eigen smoel geeft.
Persoonlijk vind ik dat een chrono best mooi kan zijn maar ik houd gewoon niet van die tachymeters⊠Zoân verstoring van de bezel. Vooral van Jaeger verwacht ik een wat meer sophisticated look, wat verfijnder. Maar ieder zijn smaak. Dus niet geslaagd in mijn optiek
Vind deze RADO Centrix veel verfijnder, strakker en minder âopvallendâ dan de JLC.
Maar ja, geen mechanisch klokje (maar een heel nauwkeurige Quartz) en (volgens sommigen) geen âwereldnaamâ maar wel STUKKEN goedkoper !(ca. 1,5K) en ik ben er blij mee !!