Mooi, maar er tikt geen manufactuurtje meer in volgens mij sinds Swatch-eta ook hier de baas is…
hcptdg Schreef:
Mooi, maar er tikt geen manufactuurtje meer in
volgens mij sinds Swatch-eta ook hier de baas
is…
Zeker wel manufactuur, zoals iedere GO. Je haalt Union Glashütte (nu ETA binnenwerken) en Glashütte Original door elkaar
ja, prachtig die hommage aan de sixties!!
Prachtig, hier de originele non chrono:
Met het sobere doch degelijke kal.75
die spezimatic heb ik ook. Met witte plaat dan.
Awesome!
Oh, gelukkig. union heeft nu nl van die afzichtelijke Heuer Monaco look alikes, maar dit stelt me gerust
Dit is echt waanzinnig mooi. Keertje in Keulen om de pols gehad. Prachtige afwerking, prachtig uurwerk!
(tu)
Gelukkig hou ik niet van chronografen en vierkante horloges, over deze hoef ik dus niet te kwijlen…
Beeker Schreef:
Gelukkig hou ik niet van chronografen en vierkante
horloges, over deze hoef ik dus niet te kwijlen…
Bedankt voor het melden (tu)
Ga je deze kopen??
Fraai horloge,…heeft ietsje weg van een Wempe of een Monaco…;)Maar zonder gekheid, hier wil ik wel voor sparen.
nee heb net een nieuwe enzo mechana gekocht wordt met de hand gemaakt met rolex uurwerk … krijg ik pas ergens in maart/april
Rick Schreef:
nee heb net een nieuwe enzo mechana gekocht wordt
met de hand gemaakt met rolex uurwerk … krijg ik
pas ergens in maart/april
Vertel eens wat meer, rolex uurwerken in andere horloges? Oud of nieuw?
Zeemeester Schreef:
Rick Schreef:
nee heb net een nieuwe enzo mechana gekocht
wordt
met de hand gemaakt met rolex uurwerk … krijg
ik
pas ergens in maart/aprilVertel eens wat meer, rolex uurwerken in andere
horloges? Oud of nieuw?
michel (enzo) gebruikt het liefst oude rolex 1570 uurwerken. zelf doet hij de kasten maken de uurwerken worden dan gemodificeerd naar gmt in mijn geval helemaal opgeknapt hij heeft een enorme goede horlogemaker daarvoor. enzo doet/maakt waar hij zin in heeft en heeft een beetje “schijt” aan de gevestigde merken dit bijgevoegde model met omega uurwerk is hier een mooi voorbeeld van …