Schitterende zondag

Wat een schitterende zomerse zondagā€¦ logische keuze om het blingbling horloge tevoorschijn te halen :smiley:

Prettige dag allen :)-D:)-D:)-D

Zekers een mooie dagā€¦maar ben nog een nieuw bandje aan het ā€œindragenā€ dus even een geforceerde polskeuze :wink: En idd, de pic is van gisterā€¦voor de bijdehandjes :stuck_out_tongue:

Vanmiddag even naar de open dag van Fc Groningen toe met de Tag om.

fijne dag allen . groet louis

naar een verjaardag vanmiddag, en heb vandaag voor de casio gekozen,
jullie weten zelf als je een reaktie krijg van iemand, die jou klok erg mooi vind dat is helemaal prachtig natuurlijk, dat vinden wij erg leuk, laten we eerlijk zijn;), helaas is het me nog nooit gelukt om met wat voor horloge dan ook maar enige reaktie te krijgen, welke ik ook draag, duur of goedkoop helaas:(
maar goed er zitten dan ook wijnig liefhebbers tussen, wat zou het leuk zijn op een verjaardag met een stuk of 4 forummers ertussen;)
maar nu eens kijken wat deze klok doet, je weet maar nooit, is wel een erg bruut ding, mocht deze niet opvallen dan weet ik het niet meer:D
een fijne zondag allemaal.

En Levi, nog aangemeld voor de FC Groningen quiz, op Radio Noord?:#

Groet

Orisfan

het onderwerp schitterende zondag geld niet voor provincie Utrecht, vanmorgen flauw zonnetje voor de rest bewolkt en buienā€¦vandaag dus deze

Ik hoop niet dat je hem vanwege het (tegenvallende) weertype ook binnenstebuiten hebt gedragen.(:smiley:

Groet,
Flip.

Hoi,

Ik had het beloofd, en heb woord gehouden. Voor deze schitterende zonnige Zondag de bikkel Divemaster 500 van Victorinox.
Handig in de wildwaterbaan, de achtbaan en nee ik heb niet overspannen gedaan met dragen. Gewoon lekker van het dagje uit genoten :wink:

Groet,

Nico.

Ik schreef het al op een andere plek op het forum: buitengespeeld met mijn Triumph TR3. Naar de Dutch Triumph Day in de Betuwe. Zoā€™n 500 klassieke autoā€™s. Eerst gisterenavond maar weer eens geoefend om het dakje erop te zettenā€¦ Dat duurde dus 10 minuten! Maar gelukkig kon ik 'm er vanmorgen weer afhalen. Het is de hele dag droog gebleven.

Het horloge-van-dienst is uitermate geschikt voor open rijden in de regen: de Sinn EZM2 Hydro. Goed en gegarandeerd tot een diepte van 5000 meterā€¦ De kast zelf is getest door Germanischer Lloyd tot het equivalent van 12.000 meter. Dan durf ik wel open te rijden in de regen (:smiley:

Geen druppel regen gehad. De hele dag mooi weer, mooie autoā€™s en wat mooie horloges gezien. Nog wel een perfect werkende Heuer stopwatch met doos etc (!!!) op de kop getikt voor 45 euro! Meer daarover een andere keer.

Menno