Schoen

Deze week een zalige speedmaster professional overgenomen van @Schoen ! Mijn eerste echte high end horloge! Tevreden mee en leuk in horecagelegenheid afgesproken! Bedankt voor de sjieke spa rood ook!

Grts

3 likes

Gefeliciteerd met jouw NA.
Geniet ervan :wink:

In het verleden ook een mooie deal gedaan met hem. Vlotte communicatie en horloge in prima staat zoals aangegeven.

1 like

Vandaag een smetteloze Omega horlogedoos ontvangen voor een ontzettend schappelijke prijs!

Ik ben er erg blij mee. Contact verliep voorspoedig, en de doos was sneller ontvangen, dan bij menig webshop.

@Schoen nogmaals ontzettend bedankt voor het contact, en uw vertrouwen!

1 like

Afgelopen week heb ik @Schoen blij kunnen maken met een mooie Rolex.
Communicatie verliep vlot, betaling snel & soepel.
Plezierige overdracht gedaan inclusief een leuk gesprek over onze mooie hobby.
Aanrader!

4 likes

Vandaag een horloge verkocht aan @Schoen. Hebben sinds afgelopen zondag contact gehad via de app en dat verliep meer dan prettig en vandaag de deal rond gemaakt! Ik zou toekomst nog zeker nog zaken doen met Koen! topgozer!

1 like

Vandaag afgesproken met @Schoen (Koen) voor een leuke deal.

Heel prettig contact en een enorm sympathieke kerel! Dank en zeker voor herhaling vatbaar! :+1:t2:

1 like

Een rubberen band verkocht aan @Schoen .
Fijn contact en meteen de deal rond.
Hij kon niet wachten om te betalen, want ik was het zelf al vergeten en hij attendeerde me er netjes op!
Veel plezier ermee

1 like

Deze week een horloge gekocht van @Schoen , en zeer tevreden over het contact en de afhandeling. Woonde ook nog eens heel dichtbij dus was een snelle en perfecte deal. Thanks Koen en wellicht tot volgende keer!

1 like

Vandaag een super leuke ruildeal gedaan met Koen @Schoen

Contact gezocht en een dag later al afgesproken, leuk gezellig gesprek over de hobby en daarna zeer tevreden naar huis :+1:t2:

Koen bedankt voor de kennismaking en leuke ruildeal, voor jouw dus :star::star::star::star::star:

1 like

Een hele mooie Watchroll overgenomen van Koen. Alles super geregeld. Ook was het pakket bomb-proof verpakt en de volgende dag al in huis.

Koen @Schoen is zeker een aanrader om zaken mee te doen :ok_hand::sunglasses:

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van @Schoen, netjes de tijd genomen om alles uit te leggen, mooie complete set, erg blij met de deal. Aanrader!

1 like

Recent contact gehad met @Schoen. Goede communicatie en een nette overdracht. Wie weet tot de volgende keer!

1 like

Vandaag een zeer mooie en strakke Submariner bij Koen gekocht.

Lekker vlot contact via de app en een leuke eerlijke deal. Kortom de volgende zou ik zo ongezien weer kopen bij Koen.

Het was gezellig! De volgende keer spreken we ‘s middags af. Ik neem het bier mee!
:partying_face:

1 like

Horloge gekocht van @schoen. Nette communicatie, vriendelijke vent, keurige prijs en een zeer snelle deal.

Kortom, zoals je het graag ziet op HF. Koen bedankt en wellicht tot een volgende!

1 like

Vandaag een leuke ruildeal mogen maken met @Schoen Alles klopte en de overdracht was prettig. Bedankt :slight_smile:

1 like

Vandaag heeft Koen/@Schoen een horloge van mij gekocht.
Op wat obstakels na, kapotte pinpasjes, missende random readers, twijfel (van mijn kant om te verkopen) vanochtend toch eindelijk tot een deal gekomen.
Koen is een leuk lid om mee af te spreken. ‘‘Even snel’’ wordt al gauw een uur praten over horloges. En dat het deze keer wat minder soepel ging lag aan de techniek en ZEKER niet aan Koen.

Tot de volgende Koen, veel plezier met je horloge!

3 likes

Ik ga deze wel onthouden. Er in de koffietent achterkomen dat de chip uit je pinpas is gevallen is dubbel k*t. Ik ga die pas bewaren als aandenken.

2 likes

Vandaag een horloge verkocht aan @Schoen aka Koen (zoals ook beloofd :wink:) snel geschakeld en afspraak gemaakt. Betrouwbaar forum lid en prettig zaken gedaan, veel plezier ervan Koen :grin:

1 like

Mooie horlogedoos overgenomen van @Schoen. Snelle transactie met een leuk praatje erbij. Dank!

1 like