Ik denk dat ik het er niet bewust om zou laten
liggen. Volgens mij is Cartier van huis uit een
sieradenmerk net als Chopard. Als ik een mooie
Santos zou kunnen betalen, of een mooie klassieke
Chopard, dan zou ik die wel willen hebben hoor.
Een merk als Mont Blanc doet me verder weinig,
maar dat heeft meer met styling te maken, niet
zozeer of het een van origine pennenmerk is.
Dat is weer eens een andere houding.
Ik heb er zelf een beetje een raar gevoel bij. Ik hou naast horloges nog van andere mooie dingen, zoals vulpennen. Ik vind het dan raar om dan ineens van een merk dat ik met iets associeer ineens iets geheel anders van te zien. Net als toen ik ineens een bril heb van Pentax (ken ik van fotocamera, duh⊠lenzen) of Seiko met brillen. Ergens zit natuurlijk wel een link, zoals Casio met zân digitale horloges en rekenmachines. Montblanc zit in (luxe) âschrijfinstrumentenâ, en daar passen andere luxe instrumenten bij, zoals een horloge.
Mont Blanc, maakt ( samen met Pelikan natuurlijk ) imho de beste pennen ter wereld, jammer dat ze in de horloges zijn gegaan. Maar met de Minerva uurwerken wel erg mooi spul !
Mont Blanc, maakt ( samen met Pelikan natuurlijk )
imho de beste pennen ter wereld, jammer dat ze in
de horloges zijn gegaan. Maar met de Minerva
uurwerken wel erg mooi spul !
Mwoah, Montblancs hebben wel een problemen met de punt, zoals een niet vloeiende lijnen. Maar met een beetje bijstellen, schrijven ze verder voortreffelijk.
Het past inderdaad wel bij elkaar, iemand met een platina Montblanc Meisterstuck vulpen in zân binnenzak, MB Star Chrono om de pols, MB aktetas, MB riem, MB notitie boekje, MB visite kaartje.
Erg strak allemaal. Toch heb ik een Samsonite tas, een Cavalet schrijfmap, Moleskine pocketboekje, een Boss riem, en Van Bommels schoenen