Schokbestendigheid

Getwijfeld of ik met de coronaellende op vakantie zou gaan maar heb heb het toch maar gedaan. Op de fiets van Den Haag naar Berlijn , Dresden ,Bonn enz enz. Maar welk horloge gaat mee? Verstandigst lijkt een quartz maar heb gekozen voor een Tag Heuer met een 7750. Beroerde wegen, soms met vuistgrote keien, spoorwegovergangen, klappen als je over putdeksels moest en in voormalig Oost Duitsland wegen die op Parijs-Roubaix leken. De Valjoux 7750 heeft het allemaal met glans doorstaan. Wat mij betreft ,en wat al heel vaak is gezegd, een echt echt echt werkpaard.

12 likes

Niet even doorgefietst naar Glashutte?

Is niet zo veel verder, en als je dan toch op pad bent :slight_smile:

1 like

Gut waar ligt dat?

Dat is een nogal uitzonderlijke prestatie van het horloge :clap::clap::clap:, aangezien dat soort korte polstrillingen van fietsen / mountainbiken / groot kaliber schieten / motor grasmaaien nogal funest kunnen zijn voor het uurwerk.

Naast Dresden… :joy:

Ja het was ook een soort van test. Beetje afgeragd horloge en eens kijken of hij het zou redden. Moet wel zeggen dat ik een casio van een tientje als back up heb meegenomen. Die kunnen alles hebben.

Shit. Wist ik niet. Glashutte is voor de horlogefetijsit wel een place to be,

1 like

30 km recht onder Dresden

1 like

Daar zijn mevrouw Orisfan en ik een keer heen (en terug :slight_smile: ) gefietst.