Ook in blauw te verkrijgen voor dezelfde prijs.
Added bonus dat dit horloge gloednieuw op de markt kwam toen jij klaar was met school.
Toch een leuker verhaal later dan ik kocht dit tweedehands toen etc etc.
Tudor is zeker een goede suggestie, vooral de BB58. Andere om mee te nemen is de suggestie van @NOAD , dan heb je een nieuw horloge van een gerenommeerd merk.
Zeker even het blauwe gedeelte doorkijken om te zien wat je interessant vindt en binnen je budget past. Iets Twents wellicht
Begin gewoon klein, en laat je horlogesmaak zich gaan ontwikkelen. Ook een klein horloge geeft mooie herinneringen. De zoektocht is overigens 80% van het plezier voordat de flipperitoes begint.
Ik zou voor nieuw gaan als het voor een mijlpaal is en een blijvertje wordt. Een ouwe baby speedy ga je zat worden. Longines levert in dit segment denk de beste value en heeft modellen die in de buurt komen van wat je noemt. Zoals deze bijvoorbeeld:
Leukste ding dat ik hier zag passeren. Toepasselijk, cool, jong, en link met auto’s.
Het is alsof jullie die jongen die net gaat afstuderen, een terugwijkende haarlijn en buikje toewensen. Saaiere keuzes zijn moeilijk te vinden. Dat kan hij overwegen als hij de kaap van de 40 passeert en geen Rolex kan of wil.
Tuurlijk. En goed afgewerkt en rete betrouwbaar. Maar als een jongen van 20 advies voor een auto vraagt dan stel je m toch ook geen muisgrijze Toyota Century voor als er MX5s en Z4s te koop zijn.