Goed kijken en bepalen wat je wilt. Er is zoveel keus. Tudor of Omega is een mooie keuze.
Maar je moet je niet laten leiden en zelf de keuze maken
Goed kijken en bepalen wat je wilt. Er is zoveel keus. Tudor of Omega is een mooie keuze.
Maar je moet je niet laten leiden en zelf de keuze maken
Dove belde net. Of je potje leeg is.
Centjes in je zak houden of een eventuele studieschuld ( deels) afbetalen, of verdere studie bekostigen.
De tijd lees je af op je telefoon
Iets meer informatie, want ik snap wel wat je zegt haha! Ik ben zo afgestudeerd met een HBO hoger management, automotive richting. Ik ga dus auto’s verkopen. Kortom, werk in overhemd.
Kwa maat, alles groot. Horloge mag echter fijntjes.
Het horloge dat ik nu het meest draag is een Seiko Alpinist, daarvoor een Seiko 5. Ik heb ook een Seiko ICE diver SPB lijn. drie groottes die prima passen. Groter dan een SPB, sumo moet het echter niet worden.
Een vierkante kast heb ik nooit gekocht, omdat dat niet mijn stijl is.
Van IWC is een Pilot’s watch xx mooi, maar te kostbaar. Een ingenieur komt nu weer sterk terug, vind ik ook mooi.
Een speedmaster is natuurlijk altijd mooi maar heb idd veel gehoord over probleem horloges binnen mijn budget.
En Tudor voelt als de logische keuze, juist daarom ben ik benieuwd wat andere logisch of juist een slecht idee vinden.
Ah dan is het makkelijk. Breitling.
Wie?
Wat?
Chopard Mile Miglia, of iets van Tag Heuer. Zo leg je de link met auto’s. Handig als je liefhebbersmerken mag verkopen.
Een TH Monza moet lukken in dat budget
Van beiden bestaan veel uitvoeringen.
Kom je terecht bij een merk dat minder in de markt ligt bij autoliefhebbers … voor iets under-the-radar gaan. Junghans Max Bill bvb.
In blauw zeker zo mooi dit model inderdaad!
Als verkoper denk ik dat het makkelijk onder een overhemd moet schuiven? Aangezien TS al voor de Omega reduced had gekeken wil ik deze nog aandragen:
Of de sbgx265
Welk potje?
Dit is ook echt mooi.
Tudor is zeker een goede suggestie, vooral de BB58. Andere om mee te nemen is de suggestie van @NOAD , dan heb je een nieuw horloge van een gerenommeerd merk.
Zeker even het blauwe gedeelte doorkijken om te zien wat je interessant vindt en binnen je budget past. Iets Twents wellicht ![]()
Nieuw zou Staudt een goede optie zijn.
Mijn inziens een mooie en veilige keuze Tudor Black Bay 58 is echt een “klassieker”. Is voor jouw budget hier op HF wel te vinden ![]()
Deze gewoon doen, als je iets zoekt dat je lang wilt houden.
Alvast gefeliciteerd met je afstuderen en NA.
Topic kan dicht.
![]()
Begin gewoon klein, en laat je horlogesmaak zich gaan ontwikkelen. Ook een klein horloge geeft mooie herinneringen. De zoektocht is overigens 80% van het plezier voordat de flipperitoes begint.
Ik zou voor nieuw gaan als het voor een mijlpaal is en een blijvertje wordt. Een ouwe baby speedy ga je zat worden. Longines levert in dit segment denk de beste value en heeft modellen die in de buurt komen van wat je noemt. Zoals deze bijvoorbeeld:
![]()