School afronding, welk horloge?

Dat is trouwens een gouden tip. Niks zo irritant als iets wat in een la belandt maar je kan het nooit verkopen vanwege gekocht voor…

3 likes

Horloges ga je flipperen dus het idee dat je nu een forever Watch koopt is een utopie.

Wat ligt ie hard qua auto’s? En is er iets met overlap? Wellicht dat dat iets is was langere tijd leuk blijft. Ik denk bij Seiko wel eens aan de 240z en de Safari rally. Heuer Carreras hebben geschiedenis. En zo zijn er nog tientallen.

Geniet van de zoektocht en succes!

Eens die TAG is heel mooi.

Verder vind ik Hanhart zelf wel mooie opties hebben, toevallig ook een in het blauwe gedeelte nu.
Maar nieuw ook binnen je budget.

Kijk anders ook eens naar Breitling,
daar is ook wel wat moois voor rond 3k te krijgen.

Verder zag ik al Serica voorbij komen in de suggesties.

1 like

Die Monza voor 2500? Hoe zou je dat aanpakken dan? Erg vet horloge trouwens

1 like

https://www.chrono24.nl/tagheuer/tag-heuer-monza--id41253937.htm

Maar ietsje op rekken… heb je wel iets heel tofs. Dit was 2 minuten zoeken wie weet wat er gebeurd na iets langer zoeken👍

Twee minuten zoekwerk ja, die had ik ook want ik heb een automatische zoekfunctie voor die Monza op chrono.

Budget iets oprekken (een derde? Grapjas) je hebt het hier niet over de Betuwelijn hè :wink:

Snap je punt,

Maar hij geeft aan tot ca. 2800,- naar 3350 is 20% (in mijn simpele hoofd van iets onder de 3k naar iets erboven) en iets wat ik zelf graag zou overwegen om met iets heel tofs en originelers rond te lopen als een bb54.

Dat gezegd zijn er ook zat mooie opties waar je maar de helft voor kwijt bent.

Deze Longines Legend Diver natuurlijk!

2 likes

Een mooie 2e hands Tudor 58 ligt wel binnen je budget, heerlijk draagbaar en met een gangreserve van 70 uur eigenlijk onverslaanbaar in zijn klasse.

Ook.

Dat betaal je er niet voor, Henk. Da witte gij ook.

Grappig genoeg vind ik de nieuwe Tudor Royal met blauwe stick dial in 36mm een mooie keuze.

Don’t knock it till you try it.

Een Santos Dumont is erg sjiek. En flexibel te dragen. Kan overal bij.

Wat je ook doet: koop geen duikhorloge. :wink:

1 like

Rond de €2.000,-

Tudor prince oid, heb je hele mooie modellen van!

Een reef is voor dat budget wellicht een mooie als je naar iets sportiefs zoekt. Prachtige afwerking, goeie kwaliteit en een hoop waar voor je geld (de verwisselbare bezel is ook leuk uiteraard)

De Pioneer mkII is een tijdloze wanneer je naar een chrono met eigen smoel zoekt. Aan karakter geen gebrek!

De m45 F8 is ook een toppertje mocht je naar iets met een klassiekere look zoeken. Bijzondere plaat, maanfase en degelijk Japans!

Alle 3 tijdloze modellen als je het mij vraagt. Niks geen hype maar wel kwaliteit en een mooi smoelwerk.

Je kan een splinternieuwe hydroconquest kopen van longines voor 1600euro. En dan heb je nog 1000euro voor een 2e horloge :saluting_face: