Schoolafronding, welk horloge?

Dit specifieke model BB is wel vrij hoog volgens mij.

Kijk ook eens bij de Master Chronograph collectie van Longines, zitten werkelijk prachtige modellen tussen :ok_hand:

Geniaal topic van dit nieuwe lid.
Zit binnen een paar dagen in level 3 .
Daar neem ik mijn petje diep voor af :innocent:

1 like

Haha ja klopt! En ik lig hier al een dik jaar rond te klooien in level 1 te hopen dat ik ooit eens iets kan verkopen :joy:

2 likes

Ik sluit me overigens aan bij reeds 2 eerdere replies. Longines, Zulu Time. Prachtige GMT van topklasse. Draagt heerlijk om de pols en het ‘goud’ geeft zoveel diepte!

1 like

Huh?!? Moet je level 3 zijn voordat je horloges mag verkopen?

Nog 114 dagen te gaan Nico!

2 likes

Nee, level 2 volstaat. :smile:

Ik weet destijds ook nog dat ik mijn Tudor ging passen en daarna een Oris, dat is echt een wereld van verschil inderdaad. Maar wel goed om dus even in het echt te checken.

2 likes

Zo’n Aqua Terra in quartz of die seamaster in quartz kan beide wel voor je budget, moet alleen wel je voorkeur hebben dat ‘ie dus quartz heeft.

1 like

Je moet een jaar actief zijn om L2 te worden, sjef. Helaas dus.

Een jaar in absolute tijd, of heb je 365 dagen ingelogd? Ah. Ik zie dat @Pjotr er al uit is… Ze rekenen namelijk de dagen dat je het forum bezoekt.

Nee, maar wel 2.

1 like

:scream: dat is wel streng geworden.

Volgens mij is dat al best lang.

Hehehehe… Dat is al zo lang als ik hier rond loop de regel geweest, dus dat moet dan streng geworden zijn voor 2015. :slight_smile: Of je moet dat jaar lang actief zijn bedoelen, dat is relatief nieuw, dat is er pas een jaar of vijf, denk ik.

1 like

De nieuwe - retro - heruitgave van de Legend Diver 1959 is er weer in 42mm, en ook 39mm, en dat is een “duiker” die wel bij een overhemd past. Dus bel ff met de Longines verkoper of die deze al binnen heeft.

[First Look: The new Longines Legend Diver 59, The Return of the 42mm Icon]

1 like

Een Tudor met een heeft mij nooit zo aangetrokken, dan veel liever later naar grote broer Rolex.

Oris is een kleiner Zwitsers merk. De Big Crown Pointer Date Bullseye vindt ik een leuke met de datumwijzer.

5 likes

Ik loop hier ook sinds 2015 rond en heb ook een berg badges ontvangen. Ik heb ook de periode meegemaakt met de irritante gelukzoekers op het forum. Maar laatste jaren minder vaak en onregelmatig op het forum. Nieuwe hobby whisky.
:wink:

Gaat prima samen met horloges.
Een beetje te goed eigenlijk…

2 likes

Vandaag heb ik veel gepast! Binnen en (vooral) buiten budget. Hele leuke host bij s&c op de pc-hoofdstraat. Hier wat plaatjes.

10 likes

Welke vielen het beste in de smaak?
Nummer 1: Cartier Santos Dumont, boven budget. Maar echt waanzinnig!!

Nummer 2: Omega Seamaster Aquaterra, enige bezwaar, binnen mijn nieuwe budget (opgerekt naar de nieuwprijs van een Tudor Royal zonder Romeinse cijfers) kom je uit op een horloge van ca. 2003/8.

Nummer 3: Tudor Royal 36mm nieuw, zonder Romeinse cijfers.

Blackbay was toch wat aan de ‘dikke’ kant.
Longines was gewoon niet helemaal het voor mij.

2 likes