Que
, een net afgestudeerde twintiger Chris kan beter een BB54 als daily dragen dan een DJ
Eens.
Daarom een klassieke schoonheid kopen, wellicht dat dat nu nog saai klinkt, maar je weet in elk geval dat die uiteindelijk beklijft.
âEen net afgestudeerde twintiger kan beter een Toyota Century als daily rijden dan een Rolls Royce Silver Spiritâ
Welja. Maar⊠sja.
Maar waarom zou je nĂș saaiheid willen accepteren voor het hypothetische geval dat die later minder saai lijkt? Gaat er bij mij niet in.
De topicstarter is in de 20âŠ
Een BB54 gaat echt prima kerel! Paar kontkralen en lederen vetertjes om de pols erbij en lekker pap maken met die waggies in de showroom! ![]()
Moeilijk doen over etiquette regeltjes en smaak kan later wel als hij even oud is als wij.
Jij vindt dat saai. Wat TS er van vindt weten we nog helemaal niet.
Ik vind hem ook niet saai. Dus er zijn mensen met een andere mening smaak.
@Fate_Amenable_To_Change gooit een hele rij horloges erin die ik niet aan mijn collectie zou willen toevoegen. Deels omdat ik ze ook saai vind.
Daarbij behoedt hij TS om inderdaad geen bb te kopen.
Precies het tegenovergestelde van wat ik dus zou doen.
Want al die suggesties die fate doet zijn in mijn ogen allemaal
Sorry Fate, was niet zo direct bedoeld. Onze smaken verschillen. Dat weten we. ![]()
Eh als die binnen budget zou vallen zeker. Geniet van je RR.
maar waarom zou je als 20er al direct met een RR beginnen? Die zou je toch weer willen flippen en dat ligt weer gevoelig want eerste horloge voor afstuderen. Vandaar die klassieke keuze.
Waarom rij jij niet die RR? Of staat die in een garage van de tijd na je afstuderen ![]()
Ha, ik las je eerdere berichten als âuiteraard is die saai, maar het is wel een blijverâ. Ik heb een gruwelijke bloedhekel aan saai. Maar hee, als TS die leuk vindt, go for it.
Omdat ik dat oudeventenkarren vind, en als ik die koop in mân twenties na afstuderen omdat die âooit wel minder saai en een blijverâ wordt, zou die nu al 20 jaar stof staan te happen en geld staan te verteren in een horlogebo⊠Ik bedoel loods. ![]()
Maar ik zou er nu zoetjesaan wel willen in rijden, eigenlijk. Huh. ![]()
Nu snap ik het niet meer.
Ik dacht dat je die RR spannender vond dan die Toyota century en dat je daar het vergelijk maakte tussen:
Bb vs DJ.
Ik had niet het geringste vermoeden dat je die RR saai vind.
Edit. Had hem maar gekocht in je 20ties. Dan kom je hem nu onder een doek vandaan halen en
gaan rijden ![]()
Een BB is natuurlijk geen Toyota Century. Dat is een Skoda Elroq zoals al eerder gezegd.
Ik vind een DJ minstens even saai als zoân BB maar voor nog meer geld. Dus ja, daar zit geen winst op.
Vierdeurs moderne Rolls is saai. Vintage Rolls kan ik pruimen. Heel goed, zelfs. ![]()
Hm, en ik moet opletten wat ik zeg want een vintage day-date vind ik fenomenaal. Godverse.
Ik moest beide even googlen. Maar zoveel verschillen ze niet. ![]()
Ze hebben allebei vier wielen? ![]()
Ja dat begreep ik inmiddels. ![]()
Als 20er zou ik met beide blij zijn geweest als eerste auto. (Vervoersmiddel).
True. Ik heb toch echter liever de Toyota.
Dat gezegd hebbende. In onze tijd kocht je je eerste horloge niet ter waarde van 1,5 maal je eerste netto maandsalaris voor zover ik mij herinner.
Dus tijden zijn veranderd.
Ik ook. Je leeftijd begint met een cijfer van 4 of meer dus.
Guilty as charged sir.
Laten we weer suggesties gaan doen voor TS van horloges die goed verjaren a.u.b.
Tudor/ omega / Rolex en Iwc. Dat was de opgave. ![]()
Dat is wel echt een flatterende foto zeg. ![]()
#sarcasme
Is dat dat model waar die lijmresten zichtbaar zijn?