Hier ben ik het ook wel mee eens. Zilver zou ook nog kunnen.
Je zou het niet verwachten, maar eigenlijk vind ik die ook niet mis. Toffe bezel, normale wijzers, mooie kleur.

Leeftijd hè. Dat is de leeftijd. Er zijn overigens ook DJ die verre van saai zijn. Maar meestal zijn die dan toch volgoud en vintage. ![]()
Dus aan TS koop een vintage DD. Beste keuze.
Wild card: een Invicta Grand Diver
en een maandje Azië.

Ha Long Bay blijft een stuk langer hangen dan een Black Bay.
Dan zou ik die invicta ook laten liggen. Die draagt niks bij.
En dan houd je genoeg over voor een volledige anti-SOA kuur achteraf.
TS wilde per se een horloge. ![]()
Vroeger droegen autoverkopers een mooie Breitling. Beetje opzichtig mocht wel. Maar toen werden er ook nog wel eens mooie auto’s gemaakt.
Tegenwoordig zijn het verkopers van saaie eenheidsworst in de flitsende kleuren zwart, grijs en wit.
Past dus perfect een saai horloge als een BB54/BB58 bij, samen met het C&A pak.
Longines Legend Diver. Tijdloos ontwerp, mooie maat, verschillende kleur opties en met een beetje onderhandelen of licht gebruikte binnen budget te vinden.
Tudor BB36 Smiley Dial, kan je tweedehands nog prima krijgen voor 2200 eu en vliegt lekker onder de radar. Of zoals in de auto termen, een Sleeper. Makkelijk te servicen door het ETA 2824 uurwerk - en natuurlijk betrouwbaar (ik lijk wel op een autoverkoper zo)
Beetje zoals deze:
De Volvo 850 T-5R, voor iemand die geen verstand van auto’s heeft is dit gewoon een Volvo - maar jij als autokenner moet vast weten dat dit echt een beest is
Welk horloge zou je adviseren wanneer je voor de overheid werkt dan? En dan bij zakelijk gekleed en casual gekleed.
Mooi hoe zo’n topic kan ontsporen
.
Ik zou lekker verschillende horloges gaan passen en kijken waar je de grootste lach van krijgt! Nieuw net boven je budget kan je er tweedehands vast één scoren.
Een Lorus of een Pulsar is goed genoeg, het zijn tenslotte ‘onze’ belastingcenten.
![]()
![]()
![]()
Eentje die niet per se nauwkeurig op tijd hoeft te lopen. Die lui hebben geen enkele haast en afspraken zijn gewoon een soort intentie tot mogelijke bijeenkomst. Meer niet.
![]()
![]()
![]()
Laat je vooral niks aanpraten door de fijnproevers hier. Niks mis met een bb54 ![]()
[/quote]
Begrijp me niet verkeerd, zeker niks mis mee. Blijft een mooi ding, en de logische keuze met een reden.
En precies daarom is het leuk dat als mensen om suggesties vragen dat iemand eens iets anders aanraadt.
De originele keuze ipv de logische keuze kan voor sommige (mezelf inbegrepen) ook wel leuk zijn.
Geeft zelf al aan dat hij regelmatig naar o.a. Tudor kijkt, die bb54 heeft hij ongetwijfeld voorbij zien komen, misschien die Heuer, Longines of Oris nog niet ![]()
Gelukkig inmiddels genoeg goeie opties.