Schoolafronding, welk horloge?

Beginnen met korting vragen. Zal misschien €3000-€3200 zijn incl import uit Japan. Als dat teveel is, wachten op extra aanbod.

De niet-zwarte-kast versie lijkt me voor €2800 te scoren.

Ik heb niets toe te voegen aan de usual suspects van horlogedom. Maar als je iets van het padje af wil.

The road less travelled…

11 likes

Een IWC duiker, liefst een GST.

2 likes

Beter dan jouw voorstel iig :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

Heuer Monaco al langsgekomen?
Iets anders dan anders, onvergetelijke aankoop.

Ik ga dus auto’s verkopen

34mm Rolex in dat geval

1 like

Breitling chronomat toch :crazy_face:

1 like

Colt. 100%.

1 like

Bluffie, doe eens lief

1 like

Mijn zoon werkt voor de overheid, draagt zijn zuurverdiende Tudor BB 41 met trots. Ook van jouw centen, dus dankuwelzeerbeleefd. :innocent:

3 likes

En de TS adviseer ik om gewoon bij een paar goede juweliers te kijken, ruiken en passen. Zelluf bepalen wat je mooi vindt.

1 like

Ja, deze heb ik ook al lang op het oog. Nog nooit in het echt gezien helaas, maar vind hem op de foto’s een van de mooiste duikers.

giphy

(sorry, kon het niet laten. :face_with_hand_over_mouth:)

Da’s een understatement. Moet je wel grote polsen hebben natuurlijk, en of zoiets te vinden valt binnen het budget… :thinking:

3 likes

Ik lees steekpenningen :crazy_face:

1 like

Zou TS al uitgelogd zijn? :face_with_peeking_eye:

1 like

En een (jaren '90) Seamaster (300m) (Aqua Terra) dan of een Sinn Flieger?
Betaalbaar, tijdloos en niet al te groot. Al duiken ze ook weer niet onder de 40mm.

Succes met je keuze!

Geschrokken en met keuzestress meteen een BB58 gehaald.

Ik werk zelf ook voor Rijksoverheid hoor, belastingdienst :grin:.

1 like

TS weet iig dat, ook al ben je 40 50 of 60, de meesten blijven zich als een kind gedragen.

Deze heb ik toevallig ook gekregen na het behalen van mijn vliegopleiding in 2008. Blijft een mooi horloge.