Schooldag

ik vindt het heel leuk om je verhaal te lezen veel succes met je opleiding groetjes

Is jouw leraar bekend met dit forum?

Arjay

Ik ben 44 jaar. ik zou eigenlijk ook graag zoiets willen doen. Misschien wel helemaal van baan veranderen. Gewoon een nieuwe carriere beginnen. Vraag me af of zoiets nog wel mogelijk is. Geniet wel van je verslag. Veel plezier en groei Ben.

gr,

Freakazooi

Beste Ben,

leuk om te lezen dat je het naar je zin heb op de opleiding. Zelf ben ik ook dit jaar begonnen met de opleiding (maar dan in Schoonhoven.)
Vorige week had ik een introductie week (best leuk maar ik had nog geen uurwerk aangeraakt.) Maar goed inmiddels de tweede week en vandaag eindelijk mijn eerste uurwerk gedemonteerd en natuurlijk ook weer gemonteerd.
Het ging in mijn geval om een ETA 6497 kaliber (van een zakhorloge) volgens de leraar vrij groot maar goed voor mij als beginneling al best wel klein.
Ik hoop nog veel van je te lezen. En succes met de opleiding.

Groetjes Nelleke.

Hallo Ben,

leuk om zo je opleiding te kunnen volgen, veel plezier daar en natuurlijk SUCCES.

Groet Arno.

Leuk Ben, maak er een wekelijkse topic van!
Verzin ook een leuke vaste titel met een toevoeging van bijvoorbeeld het weeknummer. Ik stel voor “Ben naar School… week 38”, “Ben naar School… week 39” enz. Het lijkt mij een hele leuke aanwinst voor het forum!
Hoe lang duurt die opleiding eigenlijk, en is het overdag? Het lijkt mij ook wel wat (maar dan in Schoonhoven, dat is dichterbij).

Hoe oud zijn jou medescholieren Nelleke?

De leeftijd van de mensen die bij mij in de klas zitten ligt ongeveer tussen de 17 en de 26. (Ik doe de voltijd opleiding.)
Maar de leeftijd van de mensen die de deeltijd opleiding volgen ligt een stuk hoger, ik heb mensen gezien van in de 20 maar ook van in de 40 /50.

Eigelijk is het een opleiding die geschikt is voor vele leeftijden.