Schoonheid

Zoals de meeste wel weten draag ik duikers.
Dikke vette Seiko duikers.

En af en toe een T-Touch (wintersport)

En nu heb ik er een heel erg net horloge bij:

Het was de achterkant die beslissend was:

Als aanstaande vader en kersverse eigenaar van een Volvo ben ook ik aan veranderingen onderhevig :wink:

heeeeeeeeel mooi.

Die achterkant heeft mij al meerdere malen doen kwijlen bij de juwelier, fantastisch

Ja Robā€¦ is mij ook gebeurd: je wordt vader en ineens rijd je in een Volvo station :slight_smile: Achā€¦ er zijn ergere dingenā€¦ Mooi horloge trouwens.

Robbie,

Van hieruit een hart onder de riem. Het komt allemaal goed. Ik kan het weten. Ik heb een stationwagen vol met kidsā€¦
Nu nog van die leuke gekleurde stickers op de zijruiten, en een sticker ā€œbaby aan boordā€ op de achterkant van je Volvoā€¦
Voetbal of Formule 1 kijken met een baby op schoot in plaats van een biertjeā€¦

Ik zou maar flink genieten van dat horloge !! :slight_smile:

Bas

Hang de duikers nog niet aan de wilgen, want die komen straks wel van pas bij het luiers verschonen :wink:

Je word ouder, papaā€¦zong Peter K al eensā€¦:D:D

Wel een mooie klok (tu)

Van harte Rob! Heel mooi net horloge tussen al die duikers.

Leuk ook dat je vader wordt!

mooi horloge, gefeliciteerd met :

  • de nieuwe auto
  • het nieuwe horloge
  • en je aanstaande vaderschap :smiley:

Gefeliciteerd met je Tissot Le Locle Automatic, een pracht exemplaar, staat ook op mijn verlanglijsje.

Orologio Signaturis Temporis

Pracht horloge, en gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap, maar die autoā€¦ tjaā€¦ik was alfa blijven rijden als ik jou wasā€¦ oopsā€¦ :slight_smile:

HĆ©, is dit niet de ā€˜Bird of Paradiseā€™? Mooie klok hoor! Gefeliciteerd.

Gerwin

Wat kost ie eigenlijk in NL? Ik heb hem via mijn T-Touch leverancier (had hem liggen en wist niet goed wat het was :D)

Prachtige klok ! Gefeliciteerd ermee. En als blije V70 rijder wil ik je ook veel plezier in je Volvo wensen.
groet
Harald

Leuk, Rob! Wanneer is jouw vrouw/vriendin uitgerekend?

Nu is een Volvo al een hele stapā€¦wacht maar als er (wellicht) meer kids bij komen. Dan wordt het MPV-segment ineens interessantā€¦ :wink:

Mede-roffelaar :wink:
(alhoewel ik door de turbo de roffel niet zo goed hoor)

Wat een fantastisch horloge, gefeliciteerd, ook met auto en baby. Ik heb het autorijden (MPV) moeten opgeven wegens gezondheid. Babies heb ik al in de tweede generatie (7 kleinkinderen) . Ook heb ik mooie horloges, zoals je weet.
groeten
Eeltje (duiker(s))drager (o.a. Orange Monster en Orange Big Boss)

mooie klassieke klok met leuke gravure. Volgens Armbanduhren Katalog kost hij 325 euro (in Duitsland)

Ook veel plezier met je Volvo en nog even wachten op de gezinsuitbreidingā€¦

groet Arno

DRIE werf ā€¦hoera !

Nederlandse winkeladviesprijs voor Tissot nr. T41.1.423.71 = ā‚¬ 330,-

Orologio Signaturis Temporis