Een horlogebandje dat zomaar loslaat. Een horloge dat op de grond valt in huis en je evenzo goed buiten had kunnen verliezen… Dat overkwm mij dus.
Maar gelikkig…'klaar terwijl u ’ en €69,- later > >
Een horlogebandje dat zomaar loslaat. Een horloge dat op de grond valt in huis en je evenzo goed buiten had kunnen verliezen… Dat overkwm mij dus.
Maar gelikkig…'klaar terwijl u ’ en €69,- later > >
Geluk bij een ongeluk…dit is wel een hele mooie combi (tu)
Die nieuwe staat 'm goed, maar was 't oude bandje al een eindje versleten dan?
Vind 't een prachtige klok ook!
Beste Erik, het originele bandje van twee jaar oud zat er om en ziet er gewoon verder nog heel goed uit. Het is bij de aanhechting gewoon gescheurd - hoewel ik het horloge iedere week wel een paar dagen draag is dit toch wel vreemd (produktaansprakelijkheid, waar over ik het eerder had is in dit geval ook een interessante…) greetz
Het gebeurt niet alleen bij jou. Is mij ook overkomen met een vintage, gelukkig viel die op mijn bed. De lijm van het bandje was verdroogd. Ik let er sindsdien goed op en voor mijn vintagegevoel is een perlonbandje een prima oplossing 
Mooie Oris op een mooie band, fraai hoor, geniet ervan, Henk :~
Prachtig nieuw bandje…was het leer de oude band?..Dat komt niet veel voor na 2 jaar, moet het toch wat geleden hebben door zweet of wrijving.
Zijn geen fijne dingen. Bij mij ook wel 'ns gebeurd. Draag, mede daarom, graag nato’s. Dan gebeurt je dat niet en bovendien staan ze vaak ook erg goed op vintage horloges. Ziet er weer goed uit zo, die Oris!(tu)
Het gebeurt in een ogenblik 
Mooie combi hoor! Big pointer date, toch?
Nu dus met nieuw bandje?
Goed dat ie inderdaad niet ergens onderweg verloren is. Het zou zonde zijn van zo’n mooi horloge als je die zou verliezen.
Oef, zou ook schikken! Gelukkig weer in orde, en lekker van genieten.
Erg mooie combi!