Schroefje Breitling Colt 44 stalen band

Nu wilde ik vandaag een extra schakel zetten op de band van mijn Breitling Colt 44 horloge kom ik precies 1 schroefje tekort. Ik vrees dat dit geen schroefjes zijn die bij elke juwelier standaard in de la liggen. Bovendien zit ik in Paramaribo dus wordt het al helemaal lastig. Mailen maar met een Nederlandse juwelier of zijn er nog alternatieven?

1 like

Stuur Paul van Zeeland even een mailtje. Die hebben zeer goede contacten bij Breitling en zullen dat graag voor je willen regelen.

PB mij even zijn gegevens als je wilt.

1 like

Hebben ze daar in Su geen juweliers dan?

1 like

Google is your friend. :nerd_face:

1 like

Die doen geen Breitling.

1 like

Ik denk dat Sjoerd dacht dat Paul gewoon een persoon was. Een gozert. Zeg maar de Rob/Monsterwatches van Breitling. :sunglasses:

2 likes

Klopt. Dat dacht ik even. Heb inmiddels al gemailed. Ik kan de Colt overigens wel dragen. Hij zit niet super strak. Maar een ietsje ruimer zou net wat fijner zijn.

1 like

Mijn reactie was bedoeld om te helpen.
Als het anders over kwam dan hierbij een oprechte sorry. :blush:

2 likes

Oeh! Sjoehoehoerd! Ploert! Oeh!

2 likes

Ja, minder Kip aub. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Je klinkt nu als mijn vrouw… :sunglasses:

1 like

Ah.:roll_eyes:

1 like

Geen reactie op mail :no_mouth: Morgen maar wat geld op m’n Skype gooien en even bellen met van Zeeland…

1 like

:laughing:

1 like

Que???

1 like

Suriname. Internet per MB.

1 like

Bellen naar het buitenland vanuit Suriname is goedkoper via skype en werkt sowieso beter. Ik heb het dan over bellen naar telefoonnummers.

2 likes

Inmiddels is de schakel bij Paul van Zeeland in bestelling. Prima service bij deze juwelier. Ik hoop de schakel met 3 weken max. 4 weken in Suriname te hebben.