Schroefpen niet te vinden :(

oo ok dat zou helemaal top zijn, ik wacht af.

Bedankt :smiley:

Joeri,

Pb je adres even, je pennen zijn binnen. Gaan dan woensdag op de post.

Ik vind je geweldig (als ik dat mag zeggen) (tu)

mvg, Frans

cmejewellery Schreef:

Joeri,

Pb je adres even, je pennen zijn binnen. Gaan dan
woensdag op de post.

Ach, kost een e-mail en een postzegel, Fossil levert de pennen kosteloos.

Wanneer ik om me heen kijk zijn mensen zoals jij een uitzondering aan het worden, vandaar mijn reactie.
Het gaat me daarbij niet om wat iets kost maar om de moeite die iemand wil doen voor een ander.

mvg, Frans

cmejewellery Schreef:

Ach, kost een e-mail en een postzegel, Fossil
levert de pennen kosteloos.

Echt een held :smiley:

heldin :wink:

Nu verwachten we natuurlijk wel een wristshotje…

Ben nu toch wel benieuwd waar ik pennen voor geregeld heb…

Ik had hem ook al aangeboden om het horloge voor hem in orde te maken…hij deed erg wantrouwend en heb niets meer vernomen.

sorry allemaal van de late reactie ik heb u trouwens meerdere mailtjes gestuurd ik ben bang dat deze niet zijn aangekomen, maar alsnog hartstikke bedankt voor de pennen. de foto’s willen niet lukken ik ben me cardreader van me camera kwijt:(
http://www.empirewatches.co.uk/graphics/detail_images/DZ4076_c.jpg dit horloge is het btw :slight_smile:
nogmaal hartstikke bedankt voor jullie hulp
Groetje Joeri

Joeri, je mailtjes zijn zeker aangekomen, mijn reactie in dit topic was de reactie daarop.
Ook geen u meer zeggen, ben pas 27.
Was gewoon benieuwd naar je foto’s :wink:
Ben blij dat hij in ieder geval weer draagbaar is.

En die foto houden we nog tegoed :wink:

alsnog de foto :smiley:
en Nogmaals Bedankt !!!

ik ben zo vriendelijk geweest de schroefpennen na contact met Joeri bij mijn bestelling te voegen. Vervolgens laat hij niks meer van zich weten en zit ik opgescheept met twee schroefpennen waar ik niks aan heb. Het is niet veel geld gelukkig, maar ik vind het heel erg onbeschoft!

jaa sorry nog daarvoor hoeveel kosten ze 1,60 ps toch ? dus 4 euro ongveer? ik zal het geld zsm overmaken

Van pond naar euro voor de mensen die nu denken dan ik geestelijk beperkt ben… sorry mickmo92 het geld komt je kant op

£1,65 excl. VAT per stuk (17,5% VAT) , dus 1,651,1752= £3,88
Koers op moment van koop: £1 = €1,22; dus: £3,88*1,22= €4,73
€4,73 + €0,44(postzegel)= €5,17

Dus het te betalen bedrag is €5,17 inclusief verzending. Mijn bankgegevens heb je al. B.v.d.

Jaa sorry van de late reactie ik was het eerlijk gezegt helemaal vergeten, ik zal het geld storten en je hoeft ze trouwens niet mee op te sturen hoor