bijzonder irritant en lelijk, van hele zinnen op je wijzerplaat…voor die prijs zou ik eerder een leuke Breil kopen…een collectorsitem gaat dit niet worden denk ik…
Alpha maakt deze horloges. De minimale afname is 300 stuks als je je uurwerk hem zo laat aanpassen, dus met graveringen aan voor en achterkant. Als je alleen een rebrand doet mijn kleine aanpassingen op een bestaand model dan kan je met 100 pcs ook wel uit de voeten. Misschien wel een leuk idee voor een limited edition
Punt is dat die Alpha’s dus 80 euro kosten en zijne 250 euro. Voor precies het zelfde ding. Ik neem aan dat hij dezelfde Seagull loopwerken gebruikt als de eigen Alpa’s maar het zou natuurlijk een betere kunnen zijn…
Beste forumleden,
Om deze eBay verkoper ‘‘schroothandelaar’’ te noemen gaat mij een beetje te ver.
Hij heeft niet 22000 pos.feedbacks ontvangen maar 38359. Goed lezen.
Dat 99.2% positief is kun je niet van iedere ‘‘schroothandelaar’’ zeggen.
Een bekend forumlid is hier regelmatig klant.
Goet,
Jan
Dat goede lezen is inderdaad een goed plan.
Deze handelaar heeft minimaal 22000 transacties achter de rug.
Het daadwerkelijke aantal met al-dan-niet positieve, neutrale of negatieve feedback boeit me niet zo. Dat weet je bij de Hema tenslotte ook niet.
Ik bedoelde eigenlijk specifiek die chrono
uitvoering;)
Die staat in de openingspost
Ik bedoelde eigenlijk de chrono uitvoering zonder het hele verhaal op de dial, dus gewoon alleen Alpha voor 80 euro, waarover in een van de eerdere posten wordt gesproken.
De post van Dens wel te verstaan.
Ik bedoelde eigenlijk de chrono uitvoering zonder
het hele verhaal op de dial, dus gewoon alleen
Alpha voor 80 euro, waarover in een van de eerdere
posten wordt gesproken.
De post van Dens wel te verstaan.
Iedereen mag gelukkig zelf beslissen waar en voor hoeveel hij zijn klokjes koopt, dat deze verkoper er heel veel heeft, spreekt in zijn voordeel, als men beslist om op de goede foto.s en info te gok te wagen ( tenslotte kosten ze niet de hoofdprijs) dan mag dat, ik ken ook forumleden met met veel plzr daar leuke dingen gekocht hebben… Dus hoe meer keus hoe lager de prijs, het gaat hum om de kwantiteit inzake omzet, en hoe meer omzet in goedkope klokjes hoe meer profijt voor beiden toch?
Ik had het idd oven de standaard chrono’s van Alpha. Ze hebben idd niet een precies dezelfde. Maar ik weet dat Alpha ze maakt want iemand bij Alpha heeft dat mij verteld.
Bij speedtimer zij die €112+12 verzenden. dus 1,5x
voor hetzelfde horloge…
132$ om precies te zijn.
En das zo’n € 90.
Tel daar 19% BTW bij, dan zit je op € 107 en dan loop je nog steeds het risico van invoerrechten en “administratiekosten” te moeten betalen …
Bij speedtimer zij die €112+12 verzenden. dus
1,5x
voor hetzelfde horloge…
132$ om precies te zijn.
En das zo’n € 90.
Tel daar 19% BTW bij, dan zit je op € 107 en dan
loop je nog steeds het risico van invoerrechten en
"administratiekosten" te moeten betalen …
Daarnaast, als je een enkele Alpha of parnis of iets soortgelijks uit HK laat komen, is de kans heel erg klein op BTW, invoerrechten etc. Ik heb nog nooit iets hoeven betalen op 30+ zendingen. (niet alleen horloges hoor)