Scorpione

Prima ervaring met John Savelkous uit M’tricht. Hij heeft www.scorpione.nl en doet in vintage klokken, reviseert zelf. Heb twee klokken bij hem gekocht; een gouden omega uit 1958 die ik overigens niet genoeg droeg en via hem in consignatie 10 jaar later naar volle tevredenheid opnieuw heb kunnen verkopen. En een JLC dresswatch uit 1960… die hij graag van me ‘terugkocht’ maar waar ik toch lieflijk nee tegen heb gezegd.
Betrouwbaar en mooie spullen. De moeite waard om zijn site te bezoeken, in de gaten te houden of om langs te gaan bij een weekendje Zuid Nederland.

Inderdaad! Vorige week nog zaken gedaan met John.
Ondertussen zijn de keren niet meer op een hand te tellen maar het is altijd even prettig.
John is een prima kerel!

Mijn laatste Speedmaster bij John gekocht. Prima in orde allemaal!

hans cp

mooie klassieke klok!

hcptdg Schreef:

Mijn laatste Speedmaster bij John gekocht. Prima
in orde allemaal!

http://pic20.picturetrail.com/VOL1283/4386397/9272
023/389196295.jpg

hans cp

en OEPS… ook mijn volgende Speedmaster (uit 1971) gaat van Scorpione komen. Er wordt momenteel door John met liefde aan gewerkt om hem optimaal te kunnen afleveren.(tu)

sorry Hans, kan je pic niet openen… jammer.

Wat moet ik nog meer zeggen :slight_smile: !

(tu)(tu)

http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,300155

hans cp

De winkel van John viert vandaag samen John en Truus Savelkouls het 20 jarig bestaan! En oei oei, wat lagen er weer mooie vintage klokken. Vandaag de hele dag doorlopende receptie met 20% korting op alles!

Hans

Bedankt voor alle felicitaties,bloemen,kadootjes,kusjes en knuffels werkelijk hartverwarmend! Heerlijk te ervaren dat klanten vrienden zijn :~

John en Truus Savelkouls
Scorpione vof Maastricht

Gisteren ben ik, op hem geattendeerd door mensen op dit forum, naar Maastricht getogen, naar de winkel van John Savelkous, “Scorpione”. Voor mij een reis van 700 KM op en neer, ik was 10 uren aan reistijd kwijt. Maar geen spijt, want ik trof een waar eldorado voor de liefhebber van het betere Vintage Horloge. Om van te watertanden. John nam ruim twee uren de tijd voor me, en ik keerde huiswaarts met een nieuwe, nou ja, bijna nieuwe (staat 1) bijna ongedragen aanwinst voor mijn collectie, de Geneve 1012 van Omega. In originele Watch Box. Nu heb ik beide calibers uit 1973: de 1012 en de 1481. Je bent een horlogefreak of je bent het niet. Ik kan deze deskundige en toegewijde vakman Savelkous aan een ieder aanbevelen. Geweldige man! En een bijna “veureurlogse” winkel, zoals je het zelden meer ziet. Je zou bijna zeggen: “de tijd heeft er stil gestaan”. In positieve zin!
Ik ben zeer blij dat ik hem heb leren kennen. Dankzij dit forum!

2 likes

Ja, toegewijd, kundig én sympathiek!!

1 like

Wist je ook dat hij een stand heeft op de rikketik? Dus morgen zal hij er ook zijn.

2 likes

Zaak is bij mij om de hoek! Handig!!

1 like

John is een vakman!
John heeft mijn heuer perfect gerestaureerd :heart_eyes:

Foto’s spreken voor zich

5 likes