Scratch magnet, maar wel gaaf..

…die sluiting van de Omega Seamaster! Deze is nog nieuw maar het zal niet lang duren voordat hij z’n eerste krasjes zal oplopen en daarmee “echt” van mij zal worden.

image

21 likes

Fijn vooruitzicht!

3 likes

Lange mouwen? Kan helpen.

1 like

Lange mouwen?:joy: Waarom plak je dan niet meteen de sluiting af met duct-tape?

Maar daar gaat het @TheWolf niet om. Is de 116613 alweer weg? :disappointed_relieved:

1 like

:+1::slight_smile:

34

6 likes

Gewoon de sluiting aan de bovenzijde dragen en het horloge aan de onderzijde… :grinning:

1 like

Haha nee de 116613LB is er nog steeds. Al bijna een hele week… :wink:

2 likes

Je bent lekker op dreef!

Gelukkig! Ik zou hem niet kunnen hebben maar wat een gaaf ding!

1 like

Dat heeft Seiko dan toch een stuck beter voor elkaar met hun Diashield. Ik heb een halfjaar lopen deskdiven met mijn SDGM en er zaten alleen wat haarlijntjes op.

3 likes

Een horloge is er toch om gedragen te worden? Je wilt niet weten hoe mijn Superocean er uit ziet. :sob:

1 like

Waterdichtheid is er dus voor de overvloed aan traantjes?

1 like

Ik heb er geen problemen mee hoor, het is een gebruiksvoorwerp. Maar met het eerste krasje had ik wel wat moeite.

2 likes

Krasjes horen er bij. Horloges zijn gebruiksvoorwerpen waar binnen de kortste keren zichtbare gebruikerssporen op zitten. Er zijn wel eens mensen die zich daar druk om maken. Ik zelf denk: Doe je zelf een plezier en accepteer die krassen (en zelfs butsen) vooraf want ze zijn onvermijdelijk.

1 like

Mooi hoor, hele fijne sluiting en krasjes horen er helaas gewoon bij.

Als je de krasjes echt zat bent, schuurpapiertje van 1200 en dan 2000 er met rechte lijnen over heen halen en hij is weer als nieuw.

Die van mij is nu ongeveer 3 maanden oud, dagelijks gedragen:

2 likes

Nou …

… de eerste krassen zitten na welgeteld een week ook op de OP -clasp … (deze doen altijd ff pijn, de tijd heelt de wonden :sweat_smile::smile:)

2 likes

Niks is zon ramp als de PCL’s van Rolex. Dan valt die sluiting van de omega juist mee vind ik.

1 like

Na 4 weken om de pols…

5 likes

Zeker tegen dat klapdeurtje van je caravan?

Je moet ook lopen met je linkerarm alsof je een handtasje hoog houdt of verlamd bent aan die pols, net hoe je het beschouwt, dat voorkomt meestal onnodige krassen of beschadigingen.

1 like

Koekblikjes ijzer!
Hoe krijg je zoiets voor elkaar?

1 like