Ik heb ze al een tijdje in huis maar nog niet laten zien op het forum.
Ze zijn niet allerdaags doordat ze een screwback hebben (Behalve de oude g-shocks en een paar andere uitzonderingen). Misschien kunnen jullie raden welke het zijn ;-).
Een makkelijke hint. Het zijn Casio G-Shocks.
En ja ik weet het het is geen moeilijke opgave ;-).
100 punten ;-). De GW-5000 is een soort van geupdate model van de originele Dw-5000 waar de hele G-shock lijn ooit mee begonnen is. Deze DW-5000 had ook een screwback.
Dat is hem. Het blijft een top horloge. Draagt super comfortabel door de zachtere resin compound. Deze is zachter dan de normale resis banden van de g-shocks.
Zeker een top G. Ik heb er ook nog een GW-M5610BC-1JF bij (japanse import). Dit is ook een top G/square met resis/metaal band alleen zonder screwback helaas. Daarom heeft hij ook dit topic niet gehaald ;-).
Normaal houd ik het bij meelezen, maar de 30th anniversary serie heeft mijn aandacht toentertijd wel getrokken en dan met name de DW-5030C Resist Black, welke tevens een screwback heeft trouwens.
De horloge’s van de foto: Screwback en 30th anniversary uitgave. In de totale 30th anniversary uitgave zijn er een stuk of 6 met screwback. In het rood zijn dat de 2 Frogmans en in het geel 1 Frogman. In combinatie met het opvallende bandje, de bandaanzet en kleur vermoed ik 2 maal de GF-8230 Frogman (Rising Red en Lightning Yellow).
Overige rode met screwback is de GWF-T1030 Frogman, maar deze heeft als hoofdkleur voor de kast zwart en een bandje rood.
Hier een paar fotos van de voorkant (Geen screwback te zien). Hopelijk wordt het trouwens weer snel lente. Heb ik tenminste nog wat licht voor foto`s te maken.( Of het wordt tijd voor een beter telefoon).