Scrollmenu

Bij mij staan in het scrollmenu altijd halve woorden.
Is dat bij iedereen?
Ik denk erover om ze dus korter (en krachtiger) te maken.

1 like

Nog nooit gezien zo. :grin:

Haha ik ook niet. Waar komt die vandaan?

1 like

iPad

1 like

Aahh, op de computer denk ik

image

Dat is wat mij betreft niet nodig. De titels zijn wat ze zijn en zijn alsnog goed herkenbaar. Ook als je nieuweling bent: je kunt lekker je muis erop laten hangen en dan komt er een informatieregel tevoorschijn. Ik zou het lekker zo laten en je er niet druk om maken. :+1:

Maak anders een polletje aan! :grin:

2 likes

Puinhoop @Jur … :sunglasses:

Staat dus 2x ā€œHorlogemarkā€¦ā€ en 2x ā€œErvaring metā€¦ā€. Dat kan voor iemand die kleurenblind is best verwarrend zijn. ā€œVragen overā€¦ā€, Ć»h over wat? Etc. :wink:

Die van mij wel. Bovenstaande zijn volgens mij allemaal iPads of Samdinges.

2 likes

Zo is het op de Samsung ook hoor…

1 like

Volgens mij is het best duidelijk, ik mis alleen het kopje moderatoren. Kan je die nog even toevoegen bij mij aub ?

1 like

Verrek! Die mis ik ook. :sunglasses:

1 like

Het zijn twee verschillende plekjes. :wink: Mijn afbeelding is ook van de computer. Het menu waar Jur het over heeft is het menu dat opent als je op de hoofdpagina klikt op het pijltje naast ā€˜Alle categorieĆ«n’, en jij klikt op de categorieĆ«nknop tussen de meldingenknop en de zoekknop.

Dat verandert overigens niets aan de inhoud van de discussie over de vraag of kortere titels wellicht wenselijk zijn. :smiley:

Echt serieus. Ik heb weer wat geleerd. Dat pijltjeding heb ik dus ook…

… maar nog steeds geen kopje ā€˜Moderatoren’ hoor! :thinking: :wink:

Overigens wel aardig om ze beiden te zien, in dit ā€˜smallere’ menu meer tekst dan waar ik altijd mee werk. Dus als je gaat inkorten @Jur, kijk dan ook even naar het hamburgermenu (ja sorry, zo heet dat met die drie lijntjes boven elkaar … blijf een IT nerd hĆØ!).

1 like

Bij mij staat dat scrollmenu volgens mij altijd aan de rechterkant?
Ik elk geval op mijn telefoon, maar op de laptop dacht ik zelfs ook. :thinking:

1 like

Kan je de breedte niet aanpassen naar de breedte van de kop:

image

Sorry, mijn tekenvaardigheid in het knipprogramma is niet denderend :rofl:

Is wel een idee! Ga ik eens proberen…

Ik voel me aangesproken! Kom sowieso niet wijs uit al die kleurtjes daar boven, had mezelf aangeleerd waar alles stond, maar met de recente ontwikkelingen klik ik weer regelmatig mis.